nu tai taip ir turi būt. civiliniam važiavimui yra 1.5TSI. 2018.06.06 15:02, Andrius rašė: > tai kad nebutinai. Kai dubasini ta gti, tada viskas ciki, prasideda > issikalinejimai, kai vaziuoji civiliskai. > > On 2018-06-06 14:29, news reader wrote: >> GTI turi buti su sticku. Taskas. >> ...ir su mech diffu >> ...ir su mech rankiniu >> >> >> Andrius <mail@email.lt> wrote: >>> Pastebiu ta pati su gti dsg. I "darzoves" rezima labai greit pereina ir >>> turi gerai minkyt, kad pradetu normaliai junginet. Labiausiai knisa >>> kintantis gazo jautrumas, nes negali nuspet, kokioj deze nuotaikoj. >>> Iseini ramiai nuo kokia viaduko, trecia pavara, spaudi, nelabai kas >>> vyksta, tada dar spaudi, irgi nekazka, tada dar daugiau - pyst, kala >>> antra, tracktion'a mirksi, nors norejai visai ne to, o tik dinamiskaiu >>> pagreitet trecia... Kitas reikalas kai buni pragainiojes ir tada, >>> analogiskoj situacijoj, gazas jautresnis, nereikia speliot, bet reaguoja >>> visai kitaip, dinamiskai greiteja trecia be parkiu. Bet tik vel ramesnis >>> eismas ar kamstis ir vel darzove... >>> >>> On 2018-06-01 23:26, fenix wrote: >>>> 2018.06.01 14:13, Dainiushas rašė: >>>>> nesąmonė kuria prasme? >>>> >>>> civiliskai vazinet - nesamone. matuotis drage - taip, zjbs traukia. >>>> rasiau pries kuri laika apie tokias situacijas, kai deze pavaro >>>> nepermeta, o turba dar neisisuka. isprovokuot vieni nuokai, blogiau, >>>> kad >>>> tai neprovokacines situacijos, jos realiai nutinkancios. >>>> klausiau vadybininku - tai arba mandagiai nutylejo, arba sake reikia S >>>> staigiai jungt arba svirtelem. ir cia AT mashinai (!!!). >>>> >>>> p.s. apie adaptacijas tai nesvaigstam >>>> >>> >>> >> >> >> >