2018.06.08 22:14, Invertuota panda rašė: > On 6/8/18 09:11, fenix wrote: > >>> Cia Passto abi galimos versijos (bbz su kuria vaziavau, kita savaite >>> paziuresiu) su Golf Plius tiek automatas, tiek mechanas (pas tave itariu >>> mechanas?). Mase ju vienoda, bent jau mieste tai neturetu but tokio >>> skirtumo. >> >> variklis visiskai kitas. pas viena suspaudimo laipsnis 10,5 pas kita 12. >> co2 is viso zveriskai skiriasi. > > Is kur ce istraukei? Golpo+ 1.4TSI varinkelis yra CAXA, kiek pamenu > EA111 su 10.0 koNpresija. Pas dabartini B8 pascata varinkelis yra > greiciausiai EA211, o suspaudimo laipsnis 10.5. T.y. niekuo labai > nesiskiria. > Tikrai ne tiek, kad sanaudos skirtusi tokiais nesveikais kiekiais, > varikliu gamyba yra "brandi" pramone ir progresas vyksta zemais > vienazenkliais procentais ir procentu dalimis. > > CO2 tai greiciausiai skiriasi todel, nes pradejo "optimizuot" matavimus. > Kazkur apie 2010 gamintojams acirado rimta paskata pimpinti sanaudas, > nes nuo CO2 priklauso apmokestinimas. Iki tol taip svarbu nebuvo. > Tai kuo naujesne masina tuo labiau skiriasi realios ir popierines sanaudos. ....istraukiau is tos pacios lenteles, gali paziuret. ten juk lyginamos kitu kartu auto