Sorry, nusipezejai. Tai nera lenktyninis auto, pagrinde jis, zinoma, skirtas civiliniam naudojimui, tačiau dezes/gazo pedalo veikimo algoritmas per daug nustumtas i civilinio naudojimo puse. On 2018-06-06 15:27, Dainiushas wrote: > nu tai taip ir turi būt. civiliniam važiavimui yra 1.5TSI. > > 2018.06.06 15:02, Andrius rašė: >> tai kad nebutinai. Kai dubasini ta gti, tada viskas ciki, prasideda >> issikalinejimai, kai vaziuoji civiliskai. >> >> On 2018-06-06 14:29, news reader wrote: >>> GTI turi buti su sticku. Taskas. >>> ...ir su mech diffu >>> ...ir su mech rankiniu >>> >>> >>> Andrius <mail@email.lt> wrote: >>>> Pastebiu ta pati su gti dsg. I "darzoves" rezima labai greit pereina ir >>>> turi gerai minkyt, kad pradetu normaliai junginet. Labiausiai knisa >>>> kintantis gazo jautrumas, nes negali nuspet, kokioj deze nuotaikoj. >>>> Iseini ramiai nuo kokia viaduko, trecia pavara, spaudi, nelabai kas >>>> vyksta, tada dar spaudi, irgi nekazka, tada dar daugiau - pyst, kala >>>> antra, tracktion'a mirksi, nors norejai visai ne to, o tik dinamiskaiu >>>> pagreitet trecia... Kitas reikalas kai buni pragainiojes ir tada, >>>> analogiskoj situacijoj, gazas jautresnis, nereikia speliot, bet >>>> reaguoja >>>> visai kitaip, dinamiskai greiteja trecia be parkiu. Bet tik vel >>>> ramesnis >>>> eismas ar kamstis ir vel darzove... >>>> >>>> On 2018-06-01 23:26, fenix wrote: >>>>> 2018.06.01 14:13, Dainiushas rašė: >>>>>> nesąmonė kuria prasme? >>>>> >>>>> civiliskai vazinet - nesamone. matuotis drage - taip, zjbs traukia. >>>>> rasiau pries kuri laika apie tokias situacijas, kai deze pavaro >>>>> nepermeta, o turba dar neisisuka. isprovokuot vieni nuokai, >>>>> blogiau, kad >>>>> tai neprovokacines situacijos, jos realiai nutinkancios. >>>>> klausiau vadybininku - tai arba mandagiai nutylejo, arba sake reikia S >>>>> staigiai jungt arba svirtelem. ir cia AT mashinai (!!!). >>>>> >>>>> p.s. apie adaptacijas tai nesvaigstam >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >