Tema: Re: Pasatas už 43 k€
Autorius: Andrius
Data: 2018-06-06 16:49:20
Sorry, nusipezejai. Tai nera lenktyninis auto, pagrinde jis, zinoma, 
skirtas civiliniam naudojimui, tačiau dezes/gazo pedalo veikimo 
algoritmas per daug nustumtas i civilinio naudojimo puse.

On 2018-06-06 15:27, Dainiushas wrote:
> nu tai taip ir turi būt. civiliniam važiavimui yra 1.5TSI.
> 
> 2018.06.06 15:02, Andrius rašė:
>> tai kad nebutinai. Kai dubasini ta gti, tada viskas ciki, prasideda 
>> issikalinejimai, kai vaziuoji civiliskai.
>>
>> On 2018-06-06 14:29, news reader wrote:
>>> GTI turi buti su sticku. Taskas.
>>> ...ir su mech diffu
>>> ...ir su mech rankiniu
>>>
>>>
>>> Andrius <mail@email.lt> wrote:
>>>> Pastebiu ta pati su gti dsg. I "darzoves" rezima labai greit pereina ir
>>>> turi gerai minkyt, kad pradetu normaliai junginet. Labiausiai knisa
>>>> kintantis gazo jautrumas, nes negali nuspet, kokioj deze nuotaikoj.
>>>> Iseini ramiai nuo kokia viaduko, trecia pavara, spaudi, nelabai kas
>>>> vyksta, tada dar spaudi, irgi nekazka, tada dar daugiau - pyst, kala
>>>> antra, tracktion'a mirksi, nors norejai visai ne to, o tik dinamiskaiu
>>>> pagreitet trecia... Kitas reikalas kai buni pragainiojes ir tada,
>>>> analogiskoj situacijoj, gazas jautresnis, nereikia speliot, bet 
>>>> reaguoja
>>>> visai kitaip, dinamiskai greiteja trecia be parkiu. Bet tik vel 
>>>> ramesnis
>>>> eismas ar kamstis ir vel darzove...
>>>>
>>>> On 2018-06-01 23:26, fenix wrote:
>>>>> 2018.06.01 14:13, Dainiushas rašė:
>>>>>> nesąmonė kuria prasme?
>>>>>
>>>>> civiliskai vazinet - nesamone. matuotis drage - taip, zjbs traukia.
>>>>> rasiau pries kuri laika apie tokias situacijas, kai deze pavaro
>>>>> nepermeta, o turba dar neisisuka. isprovokuot vieni nuokai, 
>>>>> blogiau, kad
>>>>> tai neprovokacines situacijos, jos realiai nutinkancios.
>>>>> klausiau vadybininku - tai arba mandagiai nutylejo, arba sake reikia S
>>>>> staigiai jungt arba svirtelem. ir cia AT mashinai (!!!).
>>>>>
>>>>> p.s. apie adaptacijas tai nesvaigstam
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>