... ir su mechanine sklende "news reader" wrote in message news:pf8gj8$hnv$1@trimpas.omnitel.net... GTI turi buti su sticku. Taskas. ....ir su mech diffu ....ir su mech rankiniu Andrius <mail@email.lt> wrote: > Pastebiu ta pati su gti dsg. I "darzoves" rezima labai greit pereina ir > turi gerai minkyt, kad pradetu normaliai junginet. Labiausiai knisa > kintantis gazo jautrumas, nes negali nuspet, kokioj deze nuotaikoj. > Iseini ramiai nuo kokia viaduko, trecia pavara, spaudi, nelabai kas > vyksta, tada dar spaudi, irgi nekazka, tada dar daugiau - pyst, kala > antra, tracktion'a mirksi, nors norejai visai ne to, o tik dinamiskaiu > pagreitet trecia... Kitas reikalas kai buni pragainiojes ir tada, > analogiskoj situacijoj, gazas jautresnis, nereikia speliot, bet reaguoja > visai kitaip, dinamiskai greiteja trecia be parkiu. Bet tik vel ramesnis > eismas ar kamstis ir vel darzove... > > On 2018-06-01 23:26, fenix wrote: >> 2018.06.01 14:13, Dainiushas rašė: >>> nesąmonė kuria prasme? >> >> civiliskai vazinet - nesamone. matuotis drage - taip, zjbs traukia. >> rasiau pries kuri laika apie tokias situacijas, kai deze pavaro >> nepermeta, o turba dar neisisuka. isprovokuot vieni nuokai, blogiau, kad >> tai neprovokacines situacijos, jos realiai nutinkancios. >> klausiau vadybininku - tai arba mandagiai nutylejo, arba sake reikia S >> staigiai jungt arba svirtelem. ir cia AT mashinai (!!!). >> >> p.s. apie adaptacijas tai nesvaigstam >> > >