Laikinu, manau, neisduos be automobilio. Galima det raudonus imones numerius, bet masina turi buti ant imones, registruoji vaziavima, etc. Tralas paprasciau. Susiremontuoji, po servisus vezioji su tralu arba imones numeriais. Suvedima daryt tik ten, kur gales isduot galiojancia pazyma. T.y. autorizuoti servisai ir pan. Sarasas, berods, kazkur buvo internete. Daugiau kaip ir parasei. Nutrauktos nebus, bent jau man nepasitaike nei karto. Dazniausiai su "prikurke" visos uzsiveda, jei nera pazeidimu aplink varikli. Tik, pries vedant, reikia skyscius suziuret. On 2018-06-11 15:15, Vitas wrote: > Sveiki, > > kaip vyksta visas procesas, po to kai auto yra išmuitinamas? Pakolkas > įsivaizduoju taip, jei klystu, tai pataisykite: > > 1. Jei auto pajėgus važiuoti, tai kažkokiu būtų pasiimu laikinus > raudonus numerius iš regitros ir važiuoju iš muitinės. Įdomu ar galima > numerius įsigyti be automobilio?. > 2. Šalinu gedimus. Pasidarau rankinį priešrūkinių įjungimą su mygtukais > jei nėra. Gal kas specializuojasi, jei ne pačiam daryti? Mygtukus gal > geriau naudoti nuo europinio modelio? Pasikeičiu geltonas posūkių lemputes. > 3. Pasitikrinu ratų suvedimą. > 4. Važiuoju į tuvlitą su ratų suvedimo lapu, ten praeinu sertifikavimą > ir TA. > 5. Važiuoju į regitrą, registruoju su normaliais numeriais. > > Ar viskas teisingai? Kaip ten viskas atrodo muitinėje, auto gal plaukia > be benzo? Nebus nutrauktos kuro žarnos? >