tai samu saboj, man su ilgu perjungimu uzkliuvo. sertifikuojant ilgu niekas ten nejungineja "tomasz" parašė naujienų news:pfouss$cf4$1@trimpas.omnitel.net... priesrukinio knopke turi but su rele, t. y. isjungus degima ar isjungus lenpas, prisrukinis gryzta is usjungta padeti. cia auto, kur neturi originalaus. -- t. "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message news:pfob0s$t4k$1@trimpas.omnitel.net... > kas cia per kosmosas su jungikliu ruko? gyvenime negirdejau ir ne vienai > masinai niekas ne nekriuktelejo apie tai. Turi indikacija/sviesele tik > but. > > su lemputem burtai priklauso nuo egzaminuotojo, bet 9 atvejais is 10 > pasius. > Keisti lemputes spalvos farose negalima. Pakeiti viena ar abi be hemoro ir > netabaluoja ant bamperio liktarna surudijusiais samariezais > > snd viena sertifikavau - 10 atvaziavau, 10:40 viska turejau. Pazyma visada > pasako ateit pasiimt po 20 min. > > atplaukia ir su artipilniais ir su tusciais - kaip pasiseks > > "Jonas Samonskis" parašė naujienų > news:pfo1t9$l7d$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveikas, > > Kazkiek info is mano patirties: > > 1. Muitineje taves niekas taip paprastai neileis. Vistiek gabeni per > kazkokia firma, kuri sutvarkys visus dokumentus ir is uosto iki nurodytos > vietos (Klaipedos miesto ribose) atgabens tavo automobili uz ~20 Eur. > Raudonus numerius gali isigyti menesiui (be galimybes pratesti), taciau > butina atvykti su automobiliu i regitra, nes fotkina. (patartina > atsigabenti > bent kazkiek aptvarkyta automobili, lempu perdarymai ir kiti smulkus > remontai nebutini). Tiesiog su raudonais numeriais paskui patogiau vazinet > i > skirtingus servisus smulkmenu tvarkyt . > 2. Salini gedimus, priesrykinis ijungimas turi but su spec jungikliu, > kuris > perjungiant ilgas atsoka (daug kas pasimauuna ant to). Posukiu lemputes > gale > dedi i atbuliniu lempuciu vieta, o atbulini perdarai ir pakabini atskirai. > 3. Geometrija varai tik i ta servisa kuris yra Tuvlitos sarase, nes tik ju > pazymos galios (pasiklausk ar israso pazyma tinkancia registravimui) > 4. Vaziuoji i Tuvlita su geometrijos pazyma, sutvarkytais zibintais, > reikalingais lipdukais ant kapoto sleknsciu ir t.t. (jei perdazysi kapota, > butinai issisaugok emisijos lipduka, ji fotografuoja, o jei tokio nerandi, > tada ieskai internete kaip atrodo ir maldauji reklamos imoniu kad > atspausdintu daves pavyzdi) (uztruksi cia visa diena) > 5. Regitroje realiai lankysiesi sekancia diena, nes sertifikavima gausi > tik > vakarop apie 16 val. (nors tave paleis anksciau, tik lieps atvykti > pasiimti > pazymos veliau). > > Atplauks praktiskai su tusciu baku (uetsks uzvaziuot ir nuvaziuot nuo > tralo), bet neturetu ten zarneles but pazeistos. > > > > > Su pagarba, > Jonas > "Vitas" parašė naujienų news:pflp5h$vo1$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki, > > kaip vyksta visas procesas, po to kai auto yra išmuitinamas? Pakolkas > įsivaizduoju taip, jei klystu, tai pataisykite: > > 1. Jei auto pajėgus važiuoti, tai kažkokiu būtų pasiimu laikinus raudonus > numerius iš regitros ir važiuoju iš muitinės. Įdomu ar galima numerius > įsigyti be automobilio?. > 2. Šalinu gedimus. Pasidarau rankinį priešrūkinių įjungimą su mygtukais > jei > nėra. Gal kas specializuojasi, jei ne pačiam daryti? Mygtukus gal geriau > naudoti nuo europinio modelio? Pasikeičiu geltonas posūkių lemputes. > 3. Pasitikrinu ratų suvedimą. > 4. Važiuoju į tuvlitą su ratų suvedimo lapu, ten praeinu sertifikavimą ir > TA. > 5. Važiuoju į regitrą, registruoju su normaliais numeriais. > > Ar viskas teisingai? Kaip ten viskas atrodo muitinėje, auto gal plaukia be > benzo? Nebus nutrauktos kuro žarnos? >