Del priesrukinio kalbu savo atveju, kai perprogramuoti nesigauna ir reikia kabinti "liktarna" kaip sakai (cia tuo atveju, jei tokiu automobiliu europoje negamina). Tikrai yra nesamoningas reikalavimas jungikliui (jei ji statai papildomai) Del pazymu ir isdavimo, tai cia buvo Klaipedoje, gal kitur civilizacija didesne :) Su pagarba, Jonas "Tomas" parašė naujienų news:pfob0s$t4k$1@trimpas.omnitel.net... kas cia per kosmosas su jungikliu ruko? gyvenime negirdejau ir ne vienai masinai niekas ne nekriuktelejo apie tai. Turi indikacija/sviesele tik but. su lemputem burtai priklauso nuo egzaminuotojo, bet 9 atvejais is 10 pasius. Keisti lemputes spalvos farose negalima. Pakeiti viena ar abi be hemoro ir netabaluoja ant bamperio liktarna surudijusiais samariezais snd viena sertifikavau - 10 atvaziavau, 10:40 viska turejau. Pazyma visada pasako ateit pasiimt po 20 min. atplaukia ir su artipilniais ir su tusciais - kaip pasiseks "Jonas Samonskis" parašė naujienų news:pfo1t9$l7d$1@trimpas.omnitel.net... Sveikas, Kazkiek info is mano patirties: 1. Muitineje taves niekas taip paprastai neileis. Vistiek gabeni per kazkokia firma, kuri sutvarkys visus dokumentus ir is uosto iki nurodytos vietos (Klaipedos miesto ribose) atgabens tavo automobili uz ~20 Eur. Raudonus numerius gali isigyti menesiui (be galimybes pratesti), taciau butina atvykti su automobiliu i regitra, nes fotkina. (patartina atsigabenti bent kazkiek aptvarkyta automobili, lempu perdarymai ir kiti smulkus remontai nebutini). Tiesiog su raudonais numeriais paskui patogiau vazinet i skirtingus servisus smulkmenu tvarkyt . 2. Salini gedimus, priesrykinis ijungimas turi but su spec jungikliu, kuris perjungiant ilgas atsoka (daug kas pasimauuna ant to). Posukiu lemputes gale dedi i atbuliniu lempuciu vieta, o atbulini perdarai ir pakabini atskirai. 3. Geometrija varai tik i ta servisa kuris yra Tuvlitos sarase, nes tik ju pazymos galios (pasiklausk ar israso pazyma tinkancia registravimui) 4. Vaziuoji i Tuvlita su geometrijos pazyma, sutvarkytais zibintais, reikalingais lipdukais ant kapoto sleknsciu ir t.t. (jei perdazysi kapota, butinai issisaugok emisijos lipduka, ji fotografuoja, o jei tokio nerandi, tada ieskai internete kaip atrodo ir maldauji reklamos imoniu kad atspausdintu daves pavyzdi) (uztruksi cia visa diena) 5. Regitroje realiai lankysiesi sekancia diena, nes sertifikavima gausi tik vakarop apie 16 val. (nors tave paleis anksciau, tik lieps atvykti pasiimti pazymos veliau). Atplauks praktiskai su tusciu baku (uetsks uzvaziuot ir nuvaziuot nuo tralo), bet neturetu ten zarneles but pazeistos. Su pagarba, Jonas "Vitas" parašė naujienų news:pflp5h$vo1$1@trimpas.omnitel.net... Sveiki, kaip vyksta visas procesas, po to kai auto yra išmuitinamas? Pakolkas įsivaizduoju taip, jei klystu, tai pataisykite: 1. Jei auto pajėgus važiuoti, tai kažkokiu būtų pasiimu laikinus raudonus numerius iš regitros ir važiuoju iš muitinės. Įdomu ar galima numerius įsigyti be automobilio?. 2. Šalinu gedimus. Pasidarau rankinį priešrūkinių įjungimą su mygtukais jei nėra. Gal kas specializuojasi, jei ne pačiam daryti? Mygtukus gal geriau naudoti nuo europinio modelio? Pasikeičiu geltonas posūkių lemputes. 3. Pasitikrinu ratų suvedimą. 4. Važiuoju į tuvlitą su ratų suvedimo lapu, ten praeinu sertifikavimą ir TA. 5. Važiuoju į regitrą, registruoju su normaliais numeriais. Ar viskas teisingai? Kaip ten viskas atrodo muitinėje, auto gal plaukia be benzo? Nebus nutrauktos kuro žarnos?