Tema: Re: auto iš JAV
Autorius: tomasz
Data: 2018-06-12 20:11:56
priesrukinio knopke turi but su rele, t. y. isjungus degima ar isjungus lenpas, prisrukinis gryzta is usjungta padeti. cia auto, kur neturi originalaus.

-- 

t.
"Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message news:pfob0s$t4k$1@trimpas.omnitel.net...
> kas cia per kosmosas su jungikliu ruko? gyvenime negirdejau ir ne vienai 
> masinai niekas ne nekriuktelejo apie tai. Turi indikacija/sviesele tik but.
> 
> su lemputem burtai priklauso nuo egzaminuotojo, bet 9 atvejais is 10 pasius. 
> Keisti lemputes spalvos farose negalima. Pakeiti viena ar abi be hemoro ir 
> netabaluoja ant bamperio liktarna surudijusiais samariezais
> 
> snd viena sertifikavau - 10 atvaziavau, 10:40 viska turejau. Pazyma visada 
> pasako ateit pasiimt po 20 min.
> 
> atplaukia ir su artipilniais ir su tusciais - kaip pasiseks
> 
> "Jonas Samonskis"  parašė naujienų news:pfo1t9$l7d$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Sveikas,
> 
> Kazkiek info is mano patirties:
> 
> 1. Muitineje taves niekas taip paprastai neileis. Vistiek gabeni per
> kazkokia firma, kuri sutvarkys visus dokumentus ir is uosto iki nurodytos
> vietos (Klaipedos miesto ribose) atgabens tavo automobili uz ~20 Eur.
> Raudonus numerius gali isigyti menesiui (be galimybes pratesti), taciau
> butina atvykti su automobiliu i regitra, nes fotkina. (patartina atsigabenti
> bent kazkiek aptvarkyta automobili, lempu perdarymai ir kiti smulkus
> remontai nebutini). Tiesiog su raudonais numeriais paskui patogiau vazinet i
> skirtingus servisus smulkmenu tvarkyt .
> 2. Salini gedimus, priesrykinis ijungimas turi but su spec jungikliu, kuris
> perjungiant ilgas atsoka (daug kas pasimauuna ant to). Posukiu lemputes gale
> dedi i atbuliniu lempuciu vieta, o atbulini perdarai ir pakabini atskirai.
> 3. Geometrija varai tik i ta servisa kuris yra Tuvlitos sarase, nes tik ju
> pazymos galios (pasiklausk ar israso pazyma tinkancia registravimui)
> 4. Vaziuoji i Tuvlita su geometrijos pazyma, sutvarkytais zibintais,
> reikalingais lipdukais ant kapoto sleknsciu ir t.t. (jei perdazysi kapota,
> butinai issisaugok emisijos lipduka, ji fotografuoja, o jei tokio nerandi,
> tada ieskai internete kaip atrodo ir maldauji reklamos imoniu kad
> atspausdintu daves pavyzdi) (uztruksi cia visa diena)
> 5. Regitroje realiai lankysiesi sekancia diena, nes sertifikavima gausi tik
> vakarop apie 16 val. (nors tave paleis anksciau, tik lieps atvykti pasiimti
> pazymos veliau).
> 
> Atplauks praktiskai su tusciu baku (uetsks uzvaziuot ir nuvaziuot nuo
> tralo), bet neturetu ten zarneles but pazeistos.
> 
> 
> 
> 
> Su pagarba,
> Jonas
> "Vitas"  parašė naujienų news:pflp5h$vo1$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Sveiki,
> 
> kaip vyksta visas procesas, po to kai auto yra išmuitinamas? Pakolkas
> įsivaizduoju taip, jei klystu, tai pataisykite:
> 
> 1. Jei auto pajėgus važiuoti, tai kažkokiu būtų pasiimu laikinus raudonus
> numerius iš regitros ir važiuoju iš muitinės. Įdomu ar galima numerius
> įsigyti be automobilio?.
> 2. Šalinu gedimus.  Pasidarau rankinį priešrūkinių įjungimą su mygtukais jei
> nėra. Gal kas specializuojasi, jei ne pačiam daryti? Mygtukus gal geriau
> naudoti nuo europinio modelio? Pasikeičiu geltonas posūkių lemputes.
> 3. Pasitikrinu ratų suvedimą.
> 4. Važiuoju į tuvlitą su ratų suvedimo lapu, ten praeinu sertifikavimą ir
> TA.
> 5. Važiuoju į regitrą, registruoju su normaliais numeriais.
> 
> Ar viskas teisingai? Kaip ten viskas atrodo muitinėje, auto gal plaukia be
> benzo? Nebus nutrauktos kuro žarnos? 
>