Klausykit. stebuklingus loteriju laimejimus palikim fortunai. mano pusbrolis uzsiima automobiliais is jav. klasiokas sedi ten ir iesko. 80 proc nupirktu lieka ten. karlofas pastoviai taiso tuos stebuklus - nuvaziuokit pas autoholikus ir pamatysit kas per pauksciai. as suprantu, kad Tomas is to gyvena, ir jo interesuose rasinet ditirambus, bet nevisada buna gerai. atvirksciai, deje, buna dazniau. On 6/13/2018 08:09, eSSas wrote: > tranzoo <tranzoo@gmeila.kom> wrote: >> tiek VAG, tek BMW, tiek MB skirasi nuo eu. jie net atskirus katalogus >> del to turi. > > O komplektacija aisku "ribotesne". Nes nu jankiams sueina bet koks sudas, ania? > > Ar tu gerbiamasis kartais nepainioji neiperkamu varneliu asortimento kiekio su vidutine komplektacija konkrecioje rinkoje? > >> passat isvis tema atskira. sedanas net kurtas uzubalei. tik pavadinimas >> toks pat. >> toliau - gm produktai - nieko bendra su eu opeliu. ypac koriejietiski. > > Zhopelis gm'u niekad nebuvo. Priklause, bet nebuvo. Kaip niekada nebus PSA. > >> honda, hiunday, ford - skirtingi varikliu ir deziu kodai. > > Ta prasme - ES versijos plotnas gaidys, lyginant su USA. > >> lexus skirtingi ipurskimai. >> nezinau apie toyota ir nissan. > > Viskas tas pats, ir viskas graudziai ne i nauda ES vartotojams. Tie pezalai apie "krutuma" anksciau ar veliau atsiremia i vienoki ar kitoki _neadekvatuma_ > > Kiek laiko prireike OOOO, kad isleistu masinei rinkai skirta kreiva-sleiva kupa? 50, 70 ar dar daugiau metu? > > S. > >>> jei apie eu markes, gauni gaidy su sierai pritaikytu ipurskimu, >>> apkarpyta greiciu deze ir be jokiu priedu. >>> ir dar radija kreiva. ir dar galvos skausmu specifinem dalim. nu nx.