konkrečiu atveju be problemų buvo galima sudegt ir su nauja. 2018.10.09 22:54, DK rašė: > Vien žo, autoriui - keisk variklį už brangiai ir poto parduok mašiną. > Užsižymėsi, kad su šituo projektu sudegei. > > P.s. nu, toliau visi aiškinsit, kad senos mašinos geriau už naujas? :D > > > On 2018.10.09 19:50, Kurmis wrote: >> beveik pries desimtmeti uzdraude kuro rusies keitimus del vogtu masinu >> legalizavimo ir siaip kazkam nepatiko "keitimo kokybe". >> Nezinia kas pas pona per karutis, bet tokiu metu nemazai skirtumu bus >> tarp benzo ir dyzelio vien is elektrines dalies. Yra teke daryt >> panasiu projektu pora. Seni modeliai nekraprizingi perdarymui. >> Siuolaikine masina pigiau palikt tik kebula bei salona ir visa laidyna >> bei blokus sukraut nuo donoro. Ar verta tiek zaisti? atsakysi pats, >> pasideliojes pinigus ant stalo. >> Del ekspertiziu lyg ir savaime aisku, kad nepaeis, nes tiesiog >> uzdrausta keitimas. Nors yra skyliu pvz latviskoje registravimo >> sistemoje, per kur gali prasukt panase varke.Neteko girdeti kaip su >> kuro rusies keitimu apsisuksi. >> K >> >> 2018-10-09 12:53, tas kuris virshija rašė: >>> Sveiki, >>> tarkim, kad del kokiu nors priezasciu savo 2008m masinai dyzeli >>> sumanau pasikeisti i benzina (ta prasme pakeisti varikli, alidus, >>> kuro sistema, baka, ismetima, etc). Klausimai-1.ar imanoma, ten su >>> kokiom nors ekspertizem? 2.kokia operacijos vykdymo schema butu? 3.i >>> ka del ekspertiziu kreiptis ir kiek +- kainuotu? >>> Dekui! >> >