Fig zn, zigulio grandine dazniau reikdavo keisti nei bmw gumini dirza. Gal kruviai tik mazesni buvo, voztuvu maziau. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 Tomas <t@t.lt> Wrote in message: > On 2018-10-15 00:00, Invertuota panda wrote: >> On 10/14/18 21:40, Dainiushas wrote: >>> viskuo nu, ra?o gi, kad tai labiau 2x i3. Tai ?ia viena. kita, 90 >>> lapsni? V6 nelabai nelabai kam reikalingas nes platus, daug smagesnis >>> dizaineriams yra 60 lapsni?. >> >> Xzn kaip ten is tikro su tais laipsniais. Kaip zinia, dEzaignerei siam >> momentui labeusei susiparine del variklio aukscio. Bo crashtestai >> visokie etc. Tam net grandines i subine sukisho, nes matot susitaupo >> pora cm aukscio variklio priekyje, tai kapotas gali idubt ir pesciasis >> gali likti gyvas. > > Nu grandin?s Saabuose variklio gale buvo nuo 1968 m., taip kad nieko > naujo. Ai?ku grandin?s anais laikais buvo kitokios ir j? keitimo ne > kiekvienas k?bulas sulaukdavo :D > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/