2018.10.14 20:02, Dainiushas rašė: > aikit gal wikipedia paskaitykit, kalbinYkai tai ir pats paskaityk. ai te - imesiu sukramtyta Assuming correct counterweighting, a 90 degree V-twin will achieve perfect primary balance.[11] However, the 90 degree layout will produce an uneven firing interval, with the second cylinder firing 270 degrees of crankshaft rotation after the first cylinder, followed by 450 degrees of rotation before the first cylinder again fires. as tikrai ne specas, bet imho, cia kalbama apie balansa be papildomu veleneliu. bet birkos nenduodu nukirst, man paciam i6 atmosferikas yra das engine > 2018.10.14 18:22, fenix rašė: >> 2018.10.14 10:04, Dainiushas rašė: >>> V6 geriau išbalansuotas už H4? Tikrai? >> >> IŠbalansuotas ar SUbalansuotas? >> >> teoriskai jei tai 3x v-twin 90 laipsniu, tai turetu buti geriau >> SUbalansuotas >> >>> >>> 2018.10.11 12:18, Paulius Zaleckas rašė: >>>> Nu biski kitokia konstrukcija V6 alkuninio... daugiau ten biski >>>> persidengia metalai, truputi maziau tokiu plonu vietu. Plius >>>> isbalansuotas geriau nei 4 cilindru. Faziu kampai tarp cilindru ne 90 >>>> laipsniu, o maziau skiriasi. >>>> Siaip google vaizdus paziurejus, tai V6 alkuniniai vistiek zymiai >>>> daugiau mesos turi nei sitas SUbaru stebuklas. Gal pas juos cilindru >>>> centrai biski viens nuo kito labiau nutole... >>>> >>>> O W8/W12 dyzeliai, tai cia jau biski retenybe, tai jei ir suluzta tai >>>> mazai verkianciu :D >>>> >>>> >> >