Gruzovikai jei V jei V8, buvo mersu nenusisekes variantas V6, vienas nepatikimiausi varikliu rinkoje, dabar V6 varikliu nieks man atrodo nebegamuna, naujas mersas jau I6. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 fenix <kazkoks@kazkaip.com> Wrote in message: > 2018.10.14 22:40, Dainiushas ra??: >> viskuo nu, ra?o gi, kad tai labiau 2x i3. Tai ?ia viena. kita, 90 >> lapsni? V6 nelabai nelabai kam reikalingas nes platus, daug smagesnis >> dizaineriams yra 60 lapsni?. > > yra juk ir autobusai, gruzovykai > >> Va H6 jau yra i?balansuotas, bet tai kad j? reikia lupt i? ma?inos >> norint pakeist ?vakes > > SUbalansuotas, kurio balansas geras, ISbalansuotas - negeras balansas > https://lt.wiktionary.org/wiki/subalansuoti > > Varantieji ratai - kuriuos suka variklis, varomieji - kuriuos varo > http://www.vlkk.lt/konsultacijos/2524-varantieji-ratai > > ne gramar nacis, bet kai pora raidziu keicia reiksme i priesinga > siulyciau naudoti tiksliai, > >> On 10/14/2018 10:37 PM, fenix wrote: >>> 2018.10.14 22:01, Dainiushas ra??: >>>> The V6 does not have the inherent freedom from vibration that the >>>> inline-six and flat-six have, but it can be modeled as two separate >>>> straight-3 engines sharing a crankshaft >>> >>> >>> man labiau idomu kuo skiriasi v6 nuo 3x v-twin, bet to neradau niekur >>> parasyta >>> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/