Tai čia net nesudegė, 10 metų karučiui, naturalus 21a. produkto galas. On 2018.10.10 08:28, Dainiushas wrote: > konkrečiu atveju be problemų buvo galima sudegt ir su nauja. > > 2018.10.09 22:54, DK rašė: >> Vien žo, autoriui - keisk variklį už brangiai ir poto parduok mašiną. >> Užsižymėsi, kad su šituo projektu sudegei. >> >> P.s. nu, toliau visi aiškinsit, kad senos mašinos geriau už naujas? :D >> >> >> On 2018.10.09 19:50, Kurmis wrote: >>> beveik pries desimtmeti uzdraude kuro rusies keitimus del vogtu >>> masinu legalizavimo ir siaip kazkam nepatiko "keitimo kokybe". >>> Nezinia kas pas pona per karutis, bet tokiu metu nemazai skirtumu bus >>> tarp benzo ir dyzelio vien is elektrines dalies. Yra teke daryt >>> panasiu projektu pora. Seni modeliai nekraprizingi perdarymui. >>> Siuolaikine masina pigiau palikt tik kebula bei salona ir visa >>> laidyna bei blokus sukraut nuo donoro. Ar verta tiek zaisti? atsakysi >>> pats, pasideliojes pinigus ant stalo. >>> Del ekspertiziu lyg ir savaime aisku, kad nepaeis, nes tiesiog >>> uzdrausta keitimas. Nors yra skyliu pvz latviskoje registravimo >>> sistemoje, per kur gali prasukt panase varke.Neteko girdeti kaip su >>> kuro rusies keitimu apsisuksi. >>> K >>> >>> 2018-10-09 12:53, tas kuris virshija rašė: >>>> Sveiki, >>>> tarkim, kad del kokiu nors priezasciu savo 2008m masinai dyzeli >>>> sumanau pasikeisti i benzina (ta prasme pakeisti varikli, alidus, >>>> kuro sistema, baka, ismetima, etc). Klausimai-1.ar imanoma, ten su >>>> kokiom nors ekspertizem? 2.kokia operacijos vykdymo schema butu? 3.i >>>> ka del ekspertiziu kreiptis ir kiek +- kainuotu? >>>> Dekui! >>> >> >