Pas mane kai buvo kiaura turbos zarna, DPF klaida ismesdavo labai greitai. Visi servisai siulesi pirmiausia ismest dpf o po to ieskot slieku. nenusileidau. Tai dabar ir masina vaziuoja, ir dpf vietoje. Dumina del to, akd per daug kuro ir per mazai oro patenka i cilindrus. Jei zarnos kiauros, oras iseina laukan ir nepasiekia cilindru. O kuro purskia kiek reikia. Tada labai greitai uzsikemsa dpf ir meta klaida. Jei tau tik dpf isoperavo, o nepasalino duminimo priezasties, tai ir nepraeini technikines. Aisku be dpf sveika prazust varikli 10 min treciu begiu ant redlaino. Tada issipus nugule suodziai duslintuve ir neitakos TA matavimo. "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message news:q126cl$vpc$1@trimpas.omnitel.net... > Gal galima placiau apie isiurbima - kas cia? :) Del priezasties - nuveziau > i Hyundai servisa, paziurejo oro filtra, sako daugiau nelabai kuo galim > padet... > > On 2019-01-08 14:38, Zhiniukas wrote: >> Isiurbima susitvarkyt. Rasti pagrindine priezasti, kodel daug dumina, del >> ko >> ir DPF kisosi. >> >> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message >> news:q125d2$uu6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Zodziu Hyundai i30 nepraejo dumingumo testo. Pries 2 metus buvo ~0.3, >>> siemet maziausia reiksme 1.57, didziausia virs 3.5 (riba 1.5 regis). Per >>> ta laika buvo isoperuotas DPF, del katalizatoriaus - sake neliete, bet >>> net >>> neisivaizduoju kaip fiziskai reiktu patikrinti. Ka galima nuveikti? >>> >>> Kol kas zinau - keisti oro filtra, prisipilti dyzelio brangesnio >>> (ekologiskesnio), gerai pragazuoti (ta pacia diena ~10 kartu iki dugno >>> ant >>> laisvo begio) pries tai gerai isilus. Kokie dar butu variantai? >> >> >