NESTE tas su žalia kaina padeda biskį 2019.01.08 17:52, eSSas rašė: > On 08/01/2019 16:13, Sail wrote: >> Mitas ar ne nezinau, bet draugiskas TA atlikejas minejo, kad zibalas >> labai padeda. >> >> Tiesa pasakius, net nezinau, kur toki siais laikais parduoda. > > Senai-senai parduodavo degalinėj Kalvarijų g., už Kuro aparatūros link > Baltupių. Ne tai dešinėj, ne tai kairėj kelio pusėj. > > Turėtum atsiminti ;-) > > S. > >> Bet siaip ziniukas teisus, kuro purskia tikriausiai pakankamai, >> reiskia oro truksta. >> >> Senam varikliui uzkimsciau turborkorektoriaus zarna, kad kuro >> neriebintu ant apsuku, bet naujam star wars aparatui jau bbz... >> >> >> "Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message >> news:q128ub$26r$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pas mane kai buvo kiaura turbos zarna, DPF klaida ismesdavo labai >>> greitai. Visi servisai siulesi pirmiausia ismest dpf o po to ieskot >>> slieku. nenusileidau. Tai dabar ir masina vaziuoja, ir dpf vietoje. >>> Dumina del to, akd per daug kuro ir per mazai oro patenka i >>> cilindrus. Jei zarnos kiauros, oras iseina laukan ir nepasiekia >>> cilindru. O kuro purskia kiek reikia. Tada labai greitai uzsikemsa >>> dpf ir meta klaida. >>> Jei tau tik dpf isoperavo, o nepasalino duminimo priezasties, tai ir >>> nepraeini technikines. >>> >>> Aisku be dpf sveika prazust varikli 10 min treciu begiu ant redlaino. >>> Tada issipus nugule suodziai duslintuve ir neitakos TA matavimo. >>> >>> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message >>> news:q126cl$vpc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gal galima placiau apie isiurbima - kas cia? :) Del priezasties - >>>> nuveziau i Hyundai servisa, paziurejo oro filtra, sako daugiau >>>> nelabai kuo galim padet... >>>> >>>> On 2019-01-08 14:38, Zhiniukas wrote: >>>>> Isiurbima susitvarkyt. Rasti pagrindine priezasti, kodel daug >>>>> dumina, del ko >>>>> ir DPF kisosi. >>>>> >>>>> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message >>>>> news:q125d2$uu6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Zodziu Hyundai i30 nepraejo dumingumo testo. Pries 2 metus buvo ~0.3, >>>>>> siemet maziausia reiksme 1.57, didziausia virs 3.5 (riba 1.5 >>>>>> regis). Per >>>>>> ta laika buvo isoperuotas DPF, del katalizatoriaus - sake neliete, >>>>>> bet net >>>>>> neisivaizduoju kaip fiziskai reiktu patikrinti. Ka galima nuveikti? >>>>>> >>>>>> Kol kas zinau - keisti oro filtra, prisipilti dyzelio brangesnio >>>>>> (ekologiskesnio), gerai pragazuoti (ta pacia diena ~10 kartu iki >>>>>> dugno ant >>>>>> laisvo begio) pries tai gerai isilus. Kokie dar butu variantai? >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >