Pradziai daroma diagnostika, o po to jau viskas nuo gedimo priklauso. As tik su elektra zaidziu, santechniniais darbais neuzsiimu. Landrover, Rover ir Jaguar nebepriimu, su jais jau nervai nelaiko ;) markatas 11/01/2019 11:46, Tomas rašė: > Kiek pats tamstą kainuoja rimta dūmijančio dyzelio diagnostika su > remontu? > > 2019-01-11 11:38, markatas rašė: >> Taip, atidirbtas, su automatinemis programomis bile kaip modifikuoti >> programa, nes jie nezino ir nesupranta kas kaip ir kur daroma, turi >> is torentu parsisiunte lausta bile kaip ir bile kokio kreivumo softa >> ir aiskina, kad viska darom, viskas gerai. Nors net firminis >> nelaustas softas kreivas pastoviai pareina perspejimai, nedaryti >> tokiai ir tokiai masinai, pastebetos kritines klaidos. "Legaliam" >> bent updeitai su pataisymais pareina, o torentiniam tik vidurinis >> pirstas ir vis tiek, tie kur rankutemis viska daro juokiasi kaip >> nesamoningai tas automatinis softas dirba ir kokiu nesamoniu pridaro. >> >> markatas >> >> >> 11/01/2019 11:32, Tomas rašė: >>> 2019-01-11 11:29, markatas rašė: >>>> Problema tokia, kad DPF dazniausiai gedimo pasekme, o ne >>>> priezastis, bet musu saunuoliai tada kastruoja DPF, klaidu >>>> pranesimus visai atjungdami (tipo EGR prie to pacio atjungem nors >>>> suknisa dazniausiai daugiau visko) ir masina tipo nesikeikia niekuo >>>> ir viskas jiems gerai, nors realiai ir DPF uzsikiso del to, kad del >>>> gedimo, kurio nesalino, padidejo dumingumas. Va tokie po to >>>> kanopiniai ir dusina visus. Cia tas pats, kas vietoj to, kad >>>> skaudanti pirsta del pasino gydyti istraukiant pasina mes ji is >>>> karto nupjaunam, nes ji skauda juk >>> >>> Matai, norint rasti tikrą gedimą reikia suprasti ką darai ir dar >>> knistis. >>> >>> O EGR išpjauti - algoritmas atidirbtas, pyst ir nėra. >> >