noretum... bet ne taip viskas paprasta... On 1/9/2019 09:34, Ignas wrote: > palyginimas ne i tema, netgi atvirksciai: tu perki jauti art ir tau px > veislinis jis ar ne, kastruotas ar ne, o tau kaip tik ikisa toki, kuris > greit pavargsta ardamas ir kastracija padeda istvermei, tik kad po to > prie ariamo lauko stovi inspektorius ir jauciu kiausinius tikrina... > > On 2019-01-09 10:28, markatas wrote: >> As dyzeliu savininkams (traktoristams ;)) duodu paprasta pavyzdi del >> kastravimu. Perki modernu automobili, kad butu viskas super ir tada ji >> iskastruoji. Tai tas pats, kas pirkti brangu jauti seklinimui ir ji >> iskastravus stebetis, kad ne tai, ka pirkai (gal tokiu pavyzdziu >> ukininkai supras, ka padare) >> >> markatas >> >> >> 08/01/2019 22:54, Dainiushas rašė: >>> ir čia prie kiek ridos reikėjo pjaustyt DPF'us? >>> >>> On 1/8/2019 10:22 PM, Zyza wrote: >>>> On 2019-01-08 22:02, fenix wrote: >>>>> 2019.01.08 14:34, Zyza rašė: >>>>>> Žodžiu Hyundai i30 nepraėjo dūmingumo testo. Prieš 2 metus buvo ~0.3, >>>>>> šiemet mažiausia reikšmė 1.57, didžiausia virš 3.5 (riba 1.5 >>>>>> regis). Per >>>>>> tą laiką buvo išoperuotas DPF, dėl katalizatoriaus - sakė nelietė, >>>>>> bet >>>>>> net neįsivaizduoju kaip fiziškai reiktų patikrinti. Ką galima >>>>>> nuveikti? >>>>>> >>>>>> Kol kas žinau - keisti oro filtrą, prisipilti dyzelio brangesnio >>>>>> (ekologiškesnio), gerai pragazuoti (tą pačią dieną ~10 kartų iki >>>>>> dugno >>>>>> ant laisvo bėgio) prieš tai gerai įšilus. Kokie dar būtų variantai? >>>>> >>>>> turejei tojota, atsibodo ramiai gyvent? >>>>> >>>> >>>> Turėjau, bet servisas su savo kainom visiškai nedžiugindavo. O ir >>>> pardavęs Corolla sužinojau, kad ji geroooooooooookai daugiau >>>> nuvažiavus buvo nei rodė skaičiukai (vis galvodavau iš kur pas ją >>>> ten bėdų kyla, nes nu gi tojoooota). Dabar bent su rida tikra riedu :) >>> >> > > --- > Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės > programinės įrangos. > https://www.avast.com/antivirus >