Po kastruotoju diagnostika irgi labai kebli buna, nes daznu atveju viskas isgadinta buna iki negaliu, nes didzioji kastruotoju dalis daro automatinemis programomis bezdiones principu ir po to uzsikrusi beieskodamas, kodel limpas pareina. Nors klaidu jokiu, parametrai kaip ir normalus visi, bet pasirodo klaida kastracijoje..., kazkuriuo metu pasigenda trumpam iskastruoto komponento, seda i limpa, bet klaidos nera ir zaisk iki pazaliavimo. Per menesi tokias vidutiniskai apie 5 sutinku, atstato gimta programa, gedimai visi islenda, tada juos gali pasalinti, po to vel galvos skausmas, o ka daryti su iskastruotais komponentais, nes traktoriaus vairuotojui susitvarkyti per brangu, o nesutvarkius irgi negerai, vat ir pigus dyzeliai ... markatas 08/01/2019 18:59, ventiliatorius rašė: > dar mintis - pasidaryk normalia diagnostika. Kur realius parametrus > paziuri. > Yra buve, kur oro srauto matuokle jau pievas rodo, bet dar ne ant tiek > pavargus, kad ismestu klaida. Tai taip ir vaziavo - nelabai trauke, > apsukos vaiksciojo, bet skydelyje tyla. > "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> parašė naujienų > news:q125d2$uu6$1@trimpas.omnitel.net... >> Žodžiu Hyundai i30 nepraėjo dūmingumo testo. Prieš 2 metus buvo ~0.3, >> šiemet mažiausia reikšmė 1.57, didžiausia virš 3.5 (riba 1.5 regis). >> Per tą laiką buvo išoperuotas DPF, dėl katalizatoriaus - sakė >> nelietė, bet net neįsivaizduoju kaip fiziškai reiktų patikrinti. Ką >> galima nuveikti? >> >> Kol kas žinau - keisti oro filtrą, prisipilti dyzelio brangesnio >> (ekologiškesnio), gerai pragazuoti (tą pačią dieną ~10 kartų iki >> dugno ant laisvo bėgio) prieš tai gerai įšilus. Kokie dar būtų >> variantai? >