2019-04-24 07:20, Audrius K rašė: > pvytautas <kazka@asasdasda.lt> wrote: >> Fig zino B6 TDI tempe > Ką tempė (priekabos mase, buringumas, svorio centro aukštis nuo žemės....) > ? Tempe kemperi bendros mases 1,2T vidui prikrauta visokio kemperiui nepriklausančio stufo. Pagal pojuti svoris panasus ir buvo. (Patampau daznai ~900kg sveriancia priekaba) tai zinau kaip "pajausti" tempiamos priekabos svori. Koks svorio centro aukštis nezinau. Buringumas kaip kemperio 2,2x2,4 turbut. > > Kokiu keliu? (Kelio nelygumai, sugebantys įsiūbuoti sunkia priekaba)... > DE, PL, su visais jos grazumais ir negrazumais. > labai nesiskusdamas. > > > Kokiu greičiu? Kaip lenkimai (Pvz traktoriaus, važiuojančio užmiestyje > 60km/h, ar vos pa judančio autobuso, važiuojančio 70km/h) ? Greitis kiek leidziama + 10-20km/h O ka lenkimai, pagal kilovatus tipo tribeka "nejaucia" gale tempiamo vezimo? > Yra krūva situacijų, kai priekabą reikia “gaudyti”, nes ji pradeda > “vairuoti” automobilį.... Ir ne vienas ir ne du yra atsidūrę grioviuose > net su mažais greičiais... važiavimą palengvina ir juntamai padidina > saugumą padidinant masių santykį vilkiko naudai. Ne veltui dabar jau auto > gamintojai siūlo priekabos stabilizavimo opcijas automobiliui... Zinau. Ir? Jei taip nutinka tai kaltas neteisingas krovinio pakrovimas jo masiu pasiskirstymas ilgyje. Kemperio instrukcijoj parasyta kaip reik krauti sunkius daigtus. O jei kalbet apie tribekos galimybes tempti priekabas tai pagal jos "krutuma" tai galimybes apgailetinos. Kazkur link golf3. > > Audrius K. > >> >> 2019-04-23 23:49, Audrius K rašė: >>> pvytautas <kazka@asasdasda.lt> wrote: >>>> Ten su tom priekabom vienintele klaida yra ta kad su B kategorija viena >>>> priekaba su B6 pasatu ir kitais kelio spuogais galiu tempt, o ta pacia >>>> priekaba jau su A6 C6 nebegaliu, nors ji stabilesne, geresniais ratais >>>> ir stabdziais ir siaip daugiau gali temti bet bendras sastatas gaunasi >>>> 3530kg ir shit. >>> >>> Ir ką? Aš dėl to bajerio ir E kategorija išsilaikiau... nes su outbacku >>> galėjau su B kemperi tempti, o su Tribeca - ne. Su outbacku tempti kemperi >>> yra reikalų ( :-( ), o su tribeka kai kada gali ir pamiršti, kad tempi >>> .... >>> >>> Audrius K. >>>> >>>> >>>> 2019-04-23 07:57, Audrius K rašė: >>>>> Signalizacija <signalizacija.master@gmail.com> wrote: >>>>>> Kad pries menesi lyg ir buvo kazkas apie svorius >>>>> >>>>> Tik tas mėnesis buvo prieš kokius 5 metus... >>>>> Audrius K. >>>>> P.S. Kiek galima miegoti? >>>>> >>>>>> >>>>>> On 2019-04-22 19:36, pvytautas wrote: >>>>>>> 2019-04-22 19:10, fenix rašė: >>>>>>>> 2019.04.22 18:40, pvytautas rašė: >>>>>>>>> B kategorija : >>>>>>>>> tai iki 3,5T "lengvoji" M, N kategorija + 750kg bendros masės priekaba. >>>>>>>>> arba autotraukinys kurio bendra mase iki 3,5T >>>>>>>>> Tarkim passat B6 ~2200kg bendros mases tai priekaba max galima tempti >>>>>>>>> iki 1300kg. >>>>>>>> >>>>>>>> siek tiek suklydai, imho, iki 1100kg, puse mases. >>>>>>> Ne nesuklydau, teoriskai priekaba iki ~1600kg. Yra/buvo reikalavimas kad >>>>>>> priekaba nevirsytu tuscio automobilio svorio. >>>>>>> Dabar gi nera regitros puslapyje prie B kategorijos tokio reikalavimo. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>> Pacios auto dokuose nurodoma max bendras svoris 4000kg reiskia galima >>>>>>>>> butu galima su juo tempti priekaba iki 1800kg. >>>>>>>>> Skaicia nuo tautovezio identifikacinio lipduko (ant stojkes). >>>>>>>>> Anksciau B kategorijoj buvo įrašyta vienaašė dabar nebeišskiriamos tai >>>>>>>>> kaip ir galima. >>>>>>>>> Jei priekaba bus iki 750kg tai nepriklausomai nuo ilgio bus greiciausia >>>>>>>>> O1 kategorijos, jei daugiau nei 750kg stabdziai + draudimas + TA >>>>>>>>> brangiau ir kategorija O2. >>>>>>>> >>>>>>>> taip, bus tikrai iki 750kg, dekui! >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > > >