pvytautas <kazka@asasdasda.lt> wrote: >> >> Tai parašyk savo tuščio pastato mase... > > Tuscio ~1600 Taigi - keliu kg skirtumas nuo outbacko... pas Tribeca 400kg daugiau... > > >> Kaip gali teigti nebandęs? Aš esu tampęs ir su senu syncriniu pasatu, ir su >> outbacku. Turiu su kuo lyginti... tavo pasrato yra ilgas galas, kas, kartu >> su mažesne mase sudaro dideli skirtumą... > > Ka ir ko nebandes? Tribekos tai tikrai nebandes. Matyt ir mirsiu > nebandes. Ilgas galas tai tik tau atrodantis blogis. Ne aš tai sugalvojau... dar yra teorija... galo ilgis labai svarbu. Gi auto masiu > pasiskistymas taip pat svarbu. Ir kur jis kitoks? Ne awd pasrate galas lengvesnis, nuo to dar blogiau už outback’ą... Auto bukle irgi svarbi. Mes kalbame apie techniskai tvarkingas auto, ane? Tai apie kokia dar būkle gali būti šneka... > > >> Bene pas tave 3,6 passratas... aš lyginu su ta, kuria ponas realiai >> vartojate... > > Tu sakai kad nesijaucia su tribeka as tau sakau kad pasunkejima 1,5t Aš rašiau, kad nesijaučia priekaba apie 700kg. Kad tempiu valty (apie 400kg) , iš vis galiu pamiršti... ir baisu pamiršti, nes gabaritai nemaži, posukiuose ir lenkiant reikia vertinti. O paie 1,5 tonos niekur nerašiau, kad nesijuacia. Bet tempiasi lengvai. > turi jaust. Kaip ir passatas jaucia bet kad vaziuot neitu tai tikrai ne. > > >>> Bet variklis siu atveju nesvarbu. >> Svarbu. Geras timptelejimas taip pat greiciau išveda iš mėtymo... matai, >> ponas net nepastebėjo tokios galimybes...tuo daug kas pasakyta. >> Svarbu tik viena meto ta pasata ar ne. >> Matai, kai tempia su sunkia ir galinga auto, ta pasimatymą nelabai jaučiu. >> Ir išeinu iš jo neletindamas... > > Da da timptelt, matyt nei kart normaliai nemete. Tai va, kad su outbaku būdavo vargo gaudyti... o va su tribeka meto mažai juntamai. Kažkada draugus, važiuojančius savaeigiu kemperiu (laike apie šimtą) lenkiau, tai jie paskui man pasakojo, kad mėtosi mano kemperis....:-) taip, per veidrodį matau siubavimus, tačiau tik tiek. Automobilio neišjudina. Kuo ir skiriasi nuo tempimo su lengvesne auto. > >> Baik rūkyti. Arba neskaityk, ka rašo rūkantys. Nes pirmas pasitaikęs >> pasrato manualas rašo, kad jis tempti negali nieko...bet aš to neteigiu. > > Tai idek ta manuala kuris taip sako o ne peizek. Tau ką, sertifikuoti kablio (eu) lentele fotkinti? Pas mane ant abiejų Tribecu yra kabliai, abu sertifikuoti, abu skirtingu gamintoju. Ir, jei nežinojai, ant kablio lenteles visada nurodoma max leidžiama mase to kablio ir auto kombinacijai. O ir manuale tas pats parašyta (kuris guli mano auto knygos pavidalu). Dar klausimu yra? > > >> Ir iš vis nafig skaityti manualus kitai rinkai skirto auto??? Ir net >> nedaskaityti iki galo... > > Pirmas pasitaikes manualas. Kokiai rinkai nestudijavau. Ir nezinau > kokiai rinkai tavo tribeka ruosta. > Pas tave ekstra ruosta tampymui :)))) > > >> >> Mano turėtos kartos pasratas, iš vis, kad kažką galetu tempti, privalėjo >> tureti pagal gamintoja instaliuota “cooling kita”. Pas mane jis buvo >> instaliuotas (kitas galingesnis aušinimo radiatorius, tiko tik originalus, >> pakaitalu nebuvo....). Taigi diskutuojame toliau apie pasrato ir tribecos >> galimybes tempti? > B1,B2, B3 passsatas? Lyg ir b2 87metu vadinos. I Tuo laiku nedaug masinu kazka normalesnio galejo > tempti? Ir su galingesniu radiatorių jis galejo ar ne 1,5ttempti... tik problema - daugiau tampant greit sankaba nusibaigdavo... > > Galim. Tik nebesuprantu ka tu nori pasakyt. Kad tribeka zajab..ys koks > geras daigtas tai jau senai isdiskutuota. Sakai kad su passatu temp > neimanoma. Sakau kad imanoma Tai įmanoma, nesakiau kad neįmanoma ... su outbacku irgi galima kemperi tempti (4metus tampiau, pakol e kategorija susitvarkiau). Bet streso tempiant su tribeka nepalyginamai mažiau, ir dabar tempia jau su outbacku tik dideles bėdos priskirtas... ir praktiškai vien todėl neimu naujo outbacko (iš salono, nors galiu paimti nors šiandien), o važinėju su Tribeca. ir nekelia jokio streso. Pirma pabandyk su mano išvardintos klases auto patampyti, žiūrėsiu, kaip tada šnekėsi... Lengvai vaziavosi > ir t.t. > Dodge RAM bus dar geriau nei tribeka tempt ir pofig ten jo ilgis nuo > aies iki kablio. Tai va todėl dar rinkdamasis nauja auto akį užmetu ir i pikapus (pvz Ford Ranger). Tik kad su garso izoliacija pas juos ne kažką.... o ir gabaritai prie maximos jau gali pradėti varginti. > Tai as tau sakau kad su sunkesne bus geriau bet pakanka passato (gali > dadet zodeli MAN). > > > >> >> Na taip, vokietis neskubėjo, taciau per šiurkštinta asfaltą keldamas skalda >> ir su ją daužydamas savo kemperio prieky lėkė kaip isp...stas(apie 70, kai >> galima - 50)... o po to (geru ir lygiu keliu) daugiau 85 niekaip.... >>> >> > > Nu tai gal (su kuo jis ten vaziavo net neaisku) Su kažkokiu apynauju pasratu. pazystu viena kuris su > kadziu 77kw tampo kemperi uzsienin ..... Na tai vargas, ir tiek. > > Galim test, bet ...... Tai gal nebetesiam, nieko naujo nebeisdiskutuosim. Audrius K. >