2019-05-01 01:51, Audrius K rašė: > pvytautas <kazka@asasdasda.lt> wrote: >>> >>> Tai parašyk savo tuščio pastato mase... >> >> Tuscio ~1600 > > Taigi - keliu kg skirtumas nuo outbacko... pas Tribeca 400kg daugiau... Mesje 300kg https://www.autoweek.nl/auto/42562/subaru-b9-tribeca-30r-comfort/ Ar cia vel ne tas.... > Gi auto masiu >> pasiskistymas taip pat svarbu. > > Ir kur jis kitoks? Ne awd pasrate galas lengvesnis, nuo to dar blogiau už > outback’ą... Otbakas tai te skarbonke nebutinai del awd sunkesne. > > > Auto bukle irgi svarbi. > > Mes kalbame apie techniskai tvarkingas auto, ane? Tai apie kokia dar būkle > gali būti šneka... Kalba buvo apskirtai kad tempe ir vargo nemate. Tu apie isvedziojimus kad shudas negali tempt. > Aš rašiau, kad nesijaučia priekaba apie 700kg. Kad tempiu valty (apie > 400kg) , iš vis galiu pamiršti... ir baisu pamiršti, nes gabaritai nemaži, > posukiuose ir lenkiant reikia vertinti. O paie 1,5 tonos niekur nerašiau, > kad nesijuacia. Bet tempiasi lengvai. Ka rasei maciau kas galvoj tai nezinau. >> Da da timptelt, matyt nei kart normaliai nemete. > Tai va, kad su outbaku būdavo vargo gaudyti... o va su tribeka meto mažai > juntamai. Kažkada draugus, važiuojančius savaeigiu kemperiu (laike apie > šimtą) lenkiau, tai jie paskui man pasakojo, kad mėtosi mano > kemperis....:-) taip, per veidrodį matau siubavimus, tačiau tik tiek. > Automobilio neišjudina. Kuo ir skiriasi nuo tempimo su lengvesne auto. Taigi taigi matyt kad jau skrido. > > Tau ką, sertifikuoti kablio (eu) lentele fotkinti? Pas mane ant abiejų > Tribecu yra kabliai, abu sertifikuoti, abu skirtingu gamintoju. Ir, jei > nežinojai, ant kablio lenteles visada nurodoma max leidžiama mase to kablio > ir auto kombinacijai. O ir manuale tas pats parašyta (kuris guli mano auto > knygos pavidalu). Dar klausimu yra? Prie ko cia kablio lentele. Gamintojas nurodo koki svori galima tempti. Buna tokia lentele ant stojkes ar kitoj vietoj su surasytais svoriais. Pagal tai baudzia/nebaudzia. Ant kablio gali but belent kas. > Ir su galingesniu radiatorių jis galejo ar ne 1,5ttempti... tik problema - > daugiau tampant greit sankaba nusibaigdavo... Pagrinde ribota del stabdziu. > ir nekelia jokio streso. > Pirma pabandyk su mano išvardintos klases auto patampyti, žiūrėsiu, kaip > tada šnekėsi... Na tai bandziau A6 C6 3,0TDI Q sakysi ne "tos klases" na tarkim bet svoris link tribekos. Snekesiu taip pat 1,6t pakanka nestresuojant tempt. Sunkesne geriau, bet kad pajausti kazkoki stipriai apciuopiama skrituma tai ... > > pazystu viena kuris su >> kadziu 77kw tampo kemperi uzsienin ..... > > Na tai vargas, ir tiek. Gal nebuvau jo skuroj. >> >> Galim test, bet ...... > > Tai gal nebetesiam, nieko naujo nebeisdiskutuosim. > Ok. > Audrius K. >> > > >