Bet jei paimti tarpinį variantą: diržas nespėjo nusitraukti nuo krūtinės ant pilvo, todėl pilvą spaudė labiau nei krūtinę, todėl trūko kepenys - tada jau sunkiau tiksliai pasakyti, ar mirė nuo pagreičio ar nuo mechaninio pažeidimo. On 2019.09.12 11:41, Ignas wrote: > na taip, jei sunku kuna stumsi "svinariezu" tas kunas neisgyvens ir po labai > mazo pagreicio, bet teigt kad ji pagreitis tokiu atveju prazude... :) > > On 2019-09-12 11:30, Bomanz wrote: >> Tam kad kūnas įgytų pagreitį jį reikia stumti. Yra skirtumas ar stumti >> viename taške ar dideliu plotu. Galbūt lėčiau didėjant pagreičiui diržai >> geriau paskirsto spaudimą išsilyginti, galbūt pagalvė geriau prisispaudžia. >> >> Bet čia aš tik spėlioju kodėl gali būti skirtumas kaip kinta pagreitis, linkų >> į mokslinius straipsnius nebus. >> >> On 2019.09.12 11:13, ABLomas wrote: >>> On 2019-09-12 11:04, Bomanz wrote: >>>> Galbūt yra skirtumas, ar tas 100G atsiranda iš karto, ar didėja iš lėto. >>>> Kol jis dar nedidelis įsitempia diržai, pagalvė švelniai priglunda prie >>>> veido, o tada ir 100G trumpam ne taip baisu. >>> >>> Tai pamėgink suprast, ką reiškia "100g" - tai viso labo greičio pokytis (o >>> ne pats greitis). >>> ....nu ir po bišky prieinant prie tokių *perkrovų* bus daug blogiau, nei >>> trumpalaikė momentinė, kurią dar galima išgyvent, priklausomai nuo jos trukmės. >>> Bet kuriuo atveju, kažkoks pagreičio kitimo vienetas pats iš savęs nieko >>> nereiškia, tai nebent gali padaryt išvestinį vienetą - pagreitis/laikui >>> (g/s), bet tai nėra kažkoks naujas dalykas. >> > > --- > Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės > programinės įrangos. > https://www.avast.com/antivirus >