Matau, grupso genijai nieko doro nbeišsamprotavo apie tą pagreičio išvestinę, bet yra wikipedia, galima apsiskaityti: https://en.wikipedia.org/wiki/Jerk_(physics) . On 2019-09-12 11:36, Linas Petkevičius wrote: > Tikrai idomi teorine diskusija, bet apie esme kalbant - tikrai retai > buna, kad eismo ivykio metu pagreiciai butu be mechaninio poveikio > klientui. Jus nepainiokit kosmonauto, kuris ten gauna debesis g, bet > sedi idelaioje pozoje, treniruotas, susigrupaves ir panasiai. Bet kai > tame paciame apsivertusiame SUV'e tu gauni 1,5g, o po to tau ant galvos > nukrenta dzipas - visi toeriniai g jau nebegalvoje (nes jos gal jau ir > nebera). > > On 2019-09-12 11:13, ABLomas wrote: > >> Tai pamėgink suprast, ką reiškia "100g" - tai viso labo greičio >> pokytis (o ne pats greitis). >> ...nu ir po bišky prieinant prie tokių *perkrovų* bus daug blogiau, >> nei trumpalaikė momentinė, kurią dar galima išgyvent, priklausomai nuo >> jos trukmės.