ventiliatorius <zoom@zoom.co.uk> wrote: > o tai kas tada reiksmingi faktoriai - auto mase ir kad turetu daug > gniuzdomos zonos? Is esmes didele masina yra saugiau tuomet. Tikrai taip. Audrius K. > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> parašė naujienų > news:qlaksm$enc$1@news.omnitel.net... >> Daugeliu atveju - teoriskai. Nes bukime realistai - greitoji pagalba ne >> dzinas is butelio, kuri atsiranda momentaliai po ivykio. Ir aisku nuo >> suzeidimo priklauso. Jei minetas miokardas i farsha - nu ka tu jau cia >> bepadarysi, net jei i reanimacines duris atsitrenkus viskas ivyko, nebent >> serialuose tai veikia. O del tu paciu kepenu jai ivairiai. Atvaziuos >> greitai, ivertins, kad pilvas kietas ar klientas po truputi bala ne is >> baimes ir staigiai i skyriu - turbut viskas bus ok. Ne - klientas ir po >> poros valandu uzsilenks lygioje vietoje. >> >> Dar aisku labai svarbios pirmos minutes - kad aplinkiniai nors minimaliai >> teisingai elgtusi. Nu ir be pezalu - "padesiu, jei ne tap ka padarysiu po >> teismus uztampys" ir panasiai. Nors kazkaip tikiuosi, kad tai tik pezalai. >> >> O seip - geriau nepapulti i tokais situacijas, nes L50 convert reitas >> autoivykiu metu kazkoks nenormalus palyginus su kitais gyvenimiskais >> fackupais. Ir kokie klyrensai, masiu centrai ir panasiai - nera esminis >> faktorius. >> >> >> On 2019-09-11 14:03, Ignas wrote: >>> o laiku ir tinkama greitoji pagalba turbut daugeliu atveju gali padet, >>> kad tu perkrovu pasekmes nebutu mirtinos?... >>> > >