foriko ~9 buvo, irgi nemažai. variklis su dėže ten tikrai zjbys, tik variklio periferija ankstokai pavargsta On 3/3/2021 7:15 PM, Spakainas wrote: > Šiaip visai smagiai tie dyzeliniai outbakai važiuoja. Yr darbe vienas > "po akim", automatas. Tai ir lago kažkaip nesijaučia ir važiuoja pusė > velnio - tikrai galima kentėt, tikėjausi prasčiau. Nu taip sąlyginai. > Tik vienas momentas, kad kuro ima lygiai tiek pat kaip trilitris bmw su > 200 kw, tobiš ~10 l vidurkis. Kažkaip naxuij. > > 2021-03-03 18:42, Fuga rašė: >> Buvo pafiksinta lyg tai nuo 2010 m. 04 ar nuo 05 mėnesio gamybos, >> pasak JMA centro darbuotojų. >> Aš atvažinėjau su nauju 5 metus su 2010 m. 05 mėnesio gamybos Outback, >> niekas nelūžo, viskas buvo gerai. >> O dėl DPF filtro, tai jei daugiau važinėji mieste, žemomis apsukomis, >> tai gana dažna būdavo regeneracija, kurią reikia tinkamai pilnai >> atlikti (pavažinėti negesinat variklio aukštesniais sūkiais (tame >> tarpe ir stovint pvz prie šviesoforo), kol užgesta lemputė). >> Bet jei važiuoti dinamiškai, tai problemų nebūdavo. >> >> "Tomas" parašė naujienų news:s1lu3m$nph$1@news.omnitel.net... >> >> apie 2012 lyg >> >> "Tomas" parašė naujienų news:s1kmtm$non$1@news.i-klubas.lt... >> >> Gerbiamieji, >> >> priminkite, nuo kurių metų buvo pafixintas 2l 108(?)kw Subaru dyzelis, >> kad alkūninis nelūžtų (ar kas tę pas juos lūždavo)? Ar iš vis nebuvo >> pafixinta ir tuos dyzelius reikia skipinti? >> >> Ačiū.