tai jei duslė juoda tai nėra. Jei yra turi būt švari On 3/4/2021 8:24 AM, Tomas wrote: > Neatmetu tikimybės, kad pas mane DPFo jau nėra :))) > > On 2021-03-03 23:20, pvytautas wrote: >> Vectros kebule ir matydavosi ir jausdavosi. regeneruodavosi 800-1500km >> daznumu. >> >> 2021-03-03 22:08, Tomas rašė: >>> Senas kaip pasaulis fiato 1.9 su dpf regeneruojasi taip, kad nei >>> matyti, nei girdėti. >>> >>> On 2021-03-03 21:43, Dainiushas wrote: >>>> žiūrėtas egezmpliorius jau regeneravosi po 100km trasoj, su >>>> įspūdingom baltų dūmų uždangom. bet nu greičiausiai kažkas sugedę, >>>> tik niekas nepasigilino kas :). Aišku jei ten vien mieste po 5km, >>>> tai joks dyzelis netvers, jis net darbinės temoeratūros nepasiekia. >>>> bet kita vertus, Audi per 40kkm regeneracija matyta tik kelis kartus >>>> pakilusiomis laisvomis apsukomis, baigiasi ji ir mieste sustojus ir >>>> baigiasi per 5-7min. Renault Scenik'as 270kkm, apie regeneracijas >>>> išvis nieko nepastebėta. >>>> Tas priedas, ten ta pati huinia kaip PSA Eolys'ai, turi cerio ir >>>> katalizuoja suodžių degimą mažesnėj temperatūroj. Klausimas kaip ten >>>> sekasi variklio kompui reguliuot procesa su juo. Kitas klausimas, >>>> jis palieka pelenus ir DPFai su juo iš esmės tarnauja trumpiau. Na >>>> bet tavo atveju tas jau turbūt nebeaktualu. >>>> >>>> >>>> On 3/3/2021 9:24 PM, DJ wrote: >>>>> Beja, pas mane Outbackas, jei tai ką nors keičia. >>>>> >>>>> DJ >>>>> >>>>> On 3/3/2021 9:22 PM, DJ wrote: >>>>>> >>>>>> Warining: Daug teskto :) >>>>>> Pats dabar naudoju 2011 metų dieselį 110 KW. Pirkau iš Autoerdvės >>>>>> su ~180kkm, dabar 252kkm. Autoerdvės bosas sake, kad lygtais nuo >>>>>> 2010 pabaigos išspręstos alkūninio lužimo bedos, bet nuo kada >>>>>> tiksliai nebepamenu. Reik žiūreti WIN kodo 10-ą simbolį, jei "A" - >>>>>> variklis prieš modifikaciją ir gresmė, kad lūž alkūninis didelė, >>>>>> jei "B" - jau po modifikacijos ir alkūnio lužimo gresmė kaip ir >>>>>> išspręsta. Alkūninis luždavo, nes DPF regeneracijos metu į tepalą >>>>>> privarydavo dyzelio, tada prastėjo tepimas ir ragai alkūniniam. >>>>>> Tiek vat tiek išskaičiau internetuose, kai rinkausi prieš 5-6 metus. >>>>>> Dėl DPF užsikišimo. Aš važinėju Vilniuje, trumpi atstumai - >>>>>> regeneracija ne visada pavyksta. Subaritoj rekomendavo pagal >>>>>> galimybes kas savaitgali prasukti min60 km, kad įvyktų >>>>>> regeneracija. Na pas mane tokio režimo nepavykdavo išlaiktyti, tai >>>>>> kelis kartus teko Subaritoj leisti priverstinį išdeginimą, nes >>>>>> nepavyko regenarcija, rodė užsikimšusi filtrą. Kai jau filtras >>>>>> arti užsikimšimo, prasideda aktyvi regneracijas, skydelyje >>>>>> užsidega simbolis, tada reik 4 pavara, apie 1800-2000 RPM >>>>>> pravažiuoti trasoje 15 min (pagal manuala), nu kelis kartus teko >>>>>> vaziuoti į aplinkeli, tai nuo pilaites iki pašilaičiu viaduku >>>>>> atkarpos užtekdavo prasilėkti tuo režimu ir įvykdavo regeneracija. >>>>>> Jei regeneracija nepavyksta (pastringi kamštyje ir negali išlekti >>>>>> įtrasą, kas man kelis kartus ir nutiko) - užsidega girlianda: >>>>>> check engine, atjungia autopilota, elektroninį raknkini, įkalnės >>>>>> stabdį, dar kokį tai velnią. Tipo vaziuok į servisa, kad padarytu >>>>>> priverstine regeneracija ir tuo pačiu išjungtu tuos visus errorus. >>>>>> Pasikaspčius subaristu lietuviškam forumiuke - sprendimas Wynn's >>>>>> DPF aktivatorius - >>>>>> https://www.autoaibe.lt/chemija/priedai-kurui/wynns-28392-kietuju-daleliu-filtro-dpf-valiklis-500ml-541169323925.html >>>>>> - pigiau neradau. >>>>>> NZN kaip jis veikia, bet pilu į artipilnį baką kas ~3000km ir >>>>>> girliandų skydelyje del DPF regeneracijos nebematau. >>>>>> Ekonomijos realiai jokios lyginat su benzu, bet bent jau galvos >>>>>> neskauda dėl regeneracijų :) >>>>>> >>>>>> Dabar analogiškoj situacijoj ieškočiau benzo ir automato. Šiaip >>>>>> antrą mašina iš mano turėto autoparko kuri džiugina, po BMW 5er >>>>>> keulės. >>>>>> aišku komforto lygis ne kaip pas vokietį, bet šiaip man patinka. >>>>>> O remontais sakyčiau irgi neužpisa. iš tokių didesniu - prie 250k >>>>>> pasikečiau sankambą ir smagrati, o toliau tai tepalai, kaladėlės, >>>>>> stabdžių diskai, gale gumos kažkokios nes TA prispiso ir dar lempų >>>>>> reflektorius restauravau. >>>>>> >>>>>> >>>>>> DJ >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 3/3/2021 7:36 PM, Dainiushas wrote: >>>>>>> foriko ~9 buvo, irgi nemažai. variklis su dėže ten tikrai zjbys, >>>>>>> tik variklio periferija ankstokai pavargsta >>>>>>> >>>>>>> On 3/3/2021 7:15 PM, Spakainas wrote: >>>>>>>> Šiaip visai smagiai tie dyzeliniai outbakai važiuoja. Yr darbe >>>>>>>> vienas "po akim", automatas. Tai ir lago kažkaip nesijaučia ir >>>>>>>> važiuoja pusė velnio - tikrai galima kentėt, tikėjausi prasčiau. >>>>>>>> Nu taip sąlyginai. Tik vienas momentas, kad kuro ima lygiai tiek >>>>>>>> pat kaip trilitris bmw su 200 kw, tobiš ~10 l vidurkis. Kažkaip >>>>>>>> naxuij. >>>>>>>> >>>>>>>> 2021-03-03 18:42, Fuga rašė: >>>>>>>>> Buvo pafiksinta lyg tai nuo 2010 m. 04 ar nuo 05 mėnesio >>>>>>>>> gamybos, pasak JMA centro darbuotojų. >>>>>>>>> Aš atvažinėjau su nauju 5 metus su 2010 m. 05 mėnesio gamybos >>>>>>>>> Outback, niekas nelūžo, viskas buvo gerai. >>>>>>>>> O dėl DPF filtro, tai jei daugiau važinėji mieste, žemomis >>>>>>>>> apsukomis, tai gana dažna būdavo regeneracija, kurią reikia >>>>>>>>> tinkamai pilnai atlikti (pavažinėti negesinat variklio >>>>>>>>> aukštesniais sūkiais (tame tarpe ir stovint pvz prie >>>>>>>>> šviesoforo), kol užgesta lemputė). >>>>>>>>> Bet jei važiuoti dinamiškai, tai problemų nebūdavo. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Tomas" parašė naujienų news:s1lu3m$nph$1@news.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> apie 2012 lyg >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Tomas" parašė naujienų news:s1kmtm$non$1@news.i-klubas.lt... >>>>>>>>> >>>>>>>>> Gerbiamieji, >>>>>>>>> >>>>>>>>> priminkite, nuo kurių metų buvo pafixintas 2l 108(?)kw Subaru >>>>>>>>> dyzelis, >>>>>>>>> kad alkūninis nelūžtų (ar kas tę pas juos lūždavo)? Ar iš vis >>>>>>>>> nebuvo >>>>>>>>> pafixinta ir tuos dyzelius reikia skipinti? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ačiū. >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >