Tema: Re: Subaru boxer diesel
Autorius: DJ
Data: 2021-03-03 21:22:50
Warining: Daug teskto :)
Pats dabar naudoju 2011 metų dieselį 110 KW. Pirkau iš Autoerdvės su 
~180kkm, dabar 252kkm. Autoerdvės bosas sake, kad lygtais nuo 2010 
pabaigos išspręstos alkūninio lužimo bedos, bet nuo kada tiksliai 
nebepamenu. Reik žiūreti WIN kodo 10-ą simbolį, jei "A" - variklis 
prieš modifikaciją ir gresmė, kad lūž alkūninis didelė, jei "B" - jau po 
modifikacijos ir alkūnio lužimo gresmė kaip ir išspręsta. Alkūninis 
luždavo, nes DPF regeneracijos metu į tepalą privarydavo dyzelio, tada 
prastėjo tepimas ir ragai alkūniniam. Tiek vat tiek išskaičiau 
internetuose, kai rinkausi prieš 5-6 metus.
Dėl DPF užsikišimo. Aš važinėju Vilniuje, trumpi atstumai - regeneracija 
ne visada pavyksta. Subaritoj rekomendavo pagal galimybes kas savaitgali 
prasukti min60 km, kad įvyktų regeneracija. Na pas mane tokio režimo 
nepavykdavo išlaiktyti, tai kelis kartus teko Subaritoj leisti 
priverstinį išdeginimą, nes nepavyko regenarcija, rodė užsikimšusi 
filtrą. Kai jau filtras arti užsikimšimo, prasideda aktyvi regneracijas, 
skydelyje užsidega simbolis, tada reik 4 pavara, apie 1800-2000 RPM 
pravažiuoti trasoje 15 min (pagal manuala), nu kelis kartus teko 
vaziuoti į aplinkeli, tai nuo pilaites iki pašilaičiu viaduku atkarpos 
užtekdavo prasilėkti tuo režimu ir įvykdavo regeneracija. Jei 
regeneracija nepavyksta (pastringi kamštyje ir negali išlekti įtrasą, 
kas man kelis kartus ir nutiko) - užsidega girlianda: check engine, 
atjungia autopilota, elektroninį raknkini, įkalnės stabdį, dar kokį tai 
velnią. Tipo vaziuok į servisa, kad padarytu priverstine regeneracija ir 
tuo pačiu išjungtu tuos visus errorus.
Pasikaspčius subaristu lietuviškam forumiuke - sprendimas Wynn's DPF 
aktivatorius - 
https://www.autoaibe.lt/chemija/priedai-kurui/wynns-28392-kietuju-daleliu-filtro-dpf-valiklis-500ml-541169323925.html 
- pigiau neradau.
NZN kaip jis veikia, bet pilu į artipilnį baką kas ~3000km ir  girliandų 
skydelyje del DPF regeneracijos nebematau.
Ekonomijos realiai jokios lyginat su benzu, bet bent jau galvos neskauda 
dėl regeneracijų :)

Dabar analogiškoj situacijoj ieškočiau benzo ir automato. Šiaip antrą 
mašina iš mano turėto autoparko kuri džiugina, po BMW 5er keulės.
aišku komforto lygis ne kaip pas vokietį, bet šiaip man patinka.
O remontais sakyčiau irgi neužpisa. iš tokių didesniu - prie 250k 
pasikečiau sankambą ir smagrati, o toliau tai tepalai, kaladėlės, 
stabdžių diskai, gale gumos kažkokios nes TA prispiso ir dar lempų 
reflektorius restauravau.


DJ




On 3/3/2021 7:36 PM, Dainiushas wrote:
> foriko ~9 buvo, irgi nemažai. variklis su dėže ten tikrai zjbys, tik 
> variklio periferija ankstokai pavargsta
> 
> On 3/3/2021 7:15 PM, Spakainas wrote:
>> Šiaip visai smagiai tie dyzeliniai outbakai važiuoja. Yr darbe vienas 
>> "po akim", automatas. Tai ir lago kažkaip nesijaučia ir važiuoja pusė 
>> velnio - tikrai galima kentėt, tikėjausi prasčiau. Nu taip sąlyginai. 
>> Tik vienas momentas, kad kuro ima lygiai tiek pat kaip trilitris bmw 
>> su 200 kw, tobiš ~10 l vidurkis. Kažkaip naxuij.
>>
>> 2021-03-03 18:42, Fuga rašė:
>>> Buvo pafiksinta lyg tai nuo 2010 m. 04 ar nuo 05 mėnesio gamybos, 
>>> pasak JMA centro darbuotojų.
>>> Aš atvažinėjau su nauju 5 metus su 2010 m. 05 mėnesio gamybos 
>>> Outback, niekas nelūžo, viskas buvo gerai.
>>> O dėl DPF filtro, tai jei daugiau  važinėji mieste, žemomis 
>>> apsukomis, tai gana dažna būdavo regeneracija, kurią reikia tinkamai 
>>> pilnai atlikti (pavažinėti negesinat variklio aukštesniais sūkiais 
>>> (tame tarpe ir stovint pvz prie šviesoforo), kol užgesta lemputė).
>>> Bet jei važiuoti dinamiškai, tai problemų nebūdavo.
>>>
>>> "Tomas"  parašė naujienų news:s1lu3m$nph$1@news.omnitel.net...
>>>
>>> apie 2012 lyg
>>>
>>> "Tomas"  parašė naujienų news:s1kmtm$non$1@news.i-klubas.lt...
>>>
>>> Gerbiamieji,
>>>
>>> priminkite, nuo kurių metų buvo pafixintas 2l 108(?)kw Subaru dyzelis,
>>> kad alkūninis nelūžtų (ar kas tę pas juos lūždavo)? Ar iš vis nebuvo
>>> pafixinta ir tuos dyzelius reikia skipinti?
>>>
>>> Ačiū.
>