Neatmetu tikimybės, kad pas mane DPFo jau nėra :))) On 2021-03-03 23:20, pvytautas wrote: > Vectros kebule ir matydavosi ir jausdavosi. regeneruodavosi 800-1500km > daznumu. > > 2021-03-03 22:08, Tomas rašė: >> Senas kaip pasaulis fiato 1.9 su dpf regeneruojasi taip, kad nei >> matyti, nei girdėti. >> >> On 2021-03-03 21:43, Dainiushas wrote: >>> žiūrėtas egezmpliorius jau regeneravosi po 100km trasoj, su >>> įspūdingom baltų dūmų uždangom. bet nu greičiausiai kažkas sugedę, >>> tik niekas nepasigilino kas :). Aišku jei ten vien mieste po 5km, >>> tai joks dyzelis netvers, jis net darbinės temoeratūros nepasiekia. >>> bet kita vertus, Audi per 40kkm regeneracija matyta tik kelis kartus >>> pakilusiomis laisvomis apsukomis, baigiasi ji ir mieste sustojus ir >>> baigiasi per 5-7min. Renault Scenik'as 270kkm, apie regeneracijas >>> išvis nieko nepastebėta. >>> Tas priedas, ten ta pati huinia kaip PSA Eolys'ai, turi cerio ir >>> katalizuoja suodžių degimą mažesnėj temperatūroj. Klausimas kaip ten >>> sekasi variklio kompui reguliuot procesa su juo. Kitas klausimas, jis >>> palieka pelenus ir DPFai su juo iš esmės tarnauja trumpiau. Na bet >>> tavo atveju tas jau turbūt nebeaktualu. >>> >>> >>> On 3/3/2021 9:24 PM, DJ wrote: >>>> Beja, pas mane Outbackas, jei tai ką nors keičia. >>>> >>>> DJ >>>> >>>> On 3/3/2021 9:22 PM, DJ wrote: >>>>> >>>>> Warining: Daug teskto :) >>>>> Pats dabar naudoju 2011 metų dieselį 110 KW. Pirkau iš Autoerdvės >>>>> su ~180kkm, dabar 252kkm. Autoerdvės bosas sake, kad lygtais nuo >>>>> 2010 pabaigos išspręstos alkūninio lužimo bedos, bet nuo kada >>>>> tiksliai nebepamenu. Reik žiūreti WIN kodo 10-ą simbolį, jei "A" - >>>>> variklis prieš modifikaciją ir gresmė, kad lūž alkūninis didelė, >>>>> jei "B" - jau po modifikacijos ir alkūnio lužimo gresmė kaip ir >>>>> išspręsta. Alkūninis luždavo, nes DPF regeneracijos metu į tepalą >>>>> privarydavo dyzelio, tada prastėjo tepimas ir ragai alkūniniam. >>>>> Tiek vat tiek išskaičiau internetuose, kai rinkausi prieš 5-6 metus. >>>>> Dėl DPF užsikišimo. Aš važinėju Vilniuje, trumpi atstumai - >>>>> regeneracija ne visada pavyksta. Subaritoj rekomendavo pagal >>>>> galimybes kas savaitgali prasukti min60 km, kad įvyktų >>>>> regeneracija. Na pas mane tokio režimo nepavykdavo išlaiktyti, tai >>>>> kelis kartus teko Subaritoj leisti priverstinį išdeginimą, nes >>>>> nepavyko regenarcija, rodė užsikimšusi filtrą. Kai jau filtras arti >>>>> užsikimšimo, prasideda aktyvi regneracijas, skydelyje užsidega >>>>> simbolis, tada reik 4 pavara, apie 1800-2000 RPM pravažiuoti >>>>> trasoje 15 min (pagal manuala), nu kelis kartus teko vaziuoti į >>>>> aplinkeli, tai nuo pilaites iki pašilaičiu viaduku atkarpos >>>>> užtekdavo prasilėkti tuo režimu ir įvykdavo regeneracija. Jei >>>>> regeneracija nepavyksta (pastringi kamštyje ir negali išlekti >>>>> įtrasą, kas man kelis kartus ir nutiko) - užsidega girlianda: check >>>>> engine, atjungia autopilota, elektroninį raknkini, įkalnės stabdį, >>>>> dar kokį tai velnią. Tipo vaziuok į servisa, kad padarytu >>>>> priverstine regeneracija ir tuo pačiu išjungtu tuos visus errorus. >>>>> Pasikaspčius subaristu lietuviškam forumiuke - sprendimas Wynn's >>>>> DPF aktivatorius - >>>>> https://www.autoaibe.lt/chemija/priedai-kurui/wynns-28392-kietuju-daleliu-filtro-dpf-valiklis-500ml-541169323925.html >>>>> - pigiau neradau. >>>>> NZN kaip jis veikia, bet pilu į artipilnį baką kas ~3000km ir >>>>> girliandų skydelyje del DPF regeneracijos nebematau. >>>>> Ekonomijos realiai jokios lyginat su benzu, bet bent jau galvos >>>>> neskauda dėl regeneracijų :) >>>>> >>>>> Dabar analogiškoj situacijoj ieškočiau benzo ir automato. Šiaip >>>>> antrą mašina iš mano turėto autoparko kuri džiugina, po BMW 5er >>>>> keulės. >>>>> aišku komforto lygis ne kaip pas vokietį, bet šiaip man patinka. >>>>> O remontais sakyčiau irgi neužpisa. iš tokių didesniu - prie 250k >>>>> pasikečiau sankambą ir smagrati, o toliau tai tepalai, kaladėlės, >>>>> stabdžių diskai, gale gumos kažkokios nes TA prispiso ir dar lempų >>>>> reflektorius restauravau. >>>>> >>>>> >>>>> DJ >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 3/3/2021 7:36 PM, Dainiushas wrote: >>>>>> foriko ~9 buvo, irgi nemažai. variklis su dėže ten tikrai zjbys, >>>>>> tik variklio periferija ankstokai pavargsta >>>>>> >>>>>> On 3/3/2021 7:15 PM, Spakainas wrote: >>>>>>> Šiaip visai smagiai tie dyzeliniai outbakai važiuoja. Yr darbe >>>>>>> vienas "po akim", automatas. Tai ir lago kažkaip nesijaučia ir >>>>>>> važiuoja pusė velnio - tikrai galima kentėt, tikėjausi prasčiau. >>>>>>> Nu taip sąlyginai. Tik vienas momentas, kad kuro ima lygiai tiek >>>>>>> pat kaip trilitris bmw su 200 kw, tobiš ~10 l vidurkis. Kažkaip >>>>>>> naxuij. >>>>>>> >>>>>>> 2021-03-03 18:42, Fuga rašė: >>>>>>>> Buvo pafiksinta lyg tai nuo 2010 m. 04 ar nuo 05 mėnesio >>>>>>>> gamybos, pasak JMA centro darbuotojų. >>>>>>>> Aš atvažinėjau su nauju 5 metus su 2010 m. 05 mėnesio gamybos >>>>>>>> Outback, niekas nelūžo, viskas buvo gerai. >>>>>>>> O dėl DPF filtro, tai jei daugiau važinėji mieste, žemomis >>>>>>>> apsukomis, tai gana dažna būdavo regeneracija, kurią reikia >>>>>>>> tinkamai pilnai atlikti (pavažinėti negesinat variklio >>>>>>>> aukštesniais sūkiais (tame tarpe ir stovint pvz prie >>>>>>>> šviesoforo), kol užgesta lemputė). >>>>>>>> Bet jei važiuoti dinamiškai, tai problemų nebūdavo. >>>>>>>> >>>>>>>> "Tomas" parašė naujienų news:s1lu3m$nph$1@news.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> apie 2012 lyg >>>>>>>> >>>>>>>> "Tomas" parašė naujienų news:s1kmtm$non$1@news.i-klubas.lt... >>>>>>>> >>>>>>>> Gerbiamieji, >>>>>>>> >>>>>>>> priminkite, nuo kurių metų buvo pafixintas 2l 108(?)kw Subaru >>>>>>>> dyzelis, >>>>>>>> kad alkūninis nelūžtų (ar kas tę pas juos lūždavo)? Ar iš vis >>>>>>>> nebuvo >>>>>>>> pafixinta ir tuos dyzelius reikia skipinti? >>>>>>>> >>>>>>>> Ačiū. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >