Senas kaip pasaulis fiato 1.9 su dpf regeneruojasi taip, kad nei matyti, nei girdėti. On 2021-03-03 21:43, Dainiushas wrote: > žiūrėtas egezmpliorius jau regeneravosi po 100km trasoj, su įspūdingom > baltų dūmų uždangom. bet nu greičiausiai kažkas sugedę, tik niekas > nepasigilino kas :). Aišku jei ten vien mieste po 5km, tai joks dyzelis > netvers, jis net darbinės temoeratūros nepasiekia. > bet kita vertus, Audi per 40kkm regeneracija matyta tik kelis kartus > pakilusiomis laisvomis apsukomis, baigiasi ji ir mieste sustojus ir > baigiasi per 5-7min. Renault Scenik'as 270kkm, apie regeneracijas išvis > nieko nepastebėta. > Tas priedas, ten ta pati huinia kaip PSA Eolys'ai, turi cerio ir > katalizuoja suodžių degimą mažesnėj temperatūroj. Klausimas kaip ten > sekasi variklio kompui reguliuot procesa su juo. Kitas klausimas, jis > palieka pelenus ir DPFai su juo iš esmės tarnauja trumpiau. Na bet tavo > atveju tas jau turbūt nebeaktualu. > > > On 3/3/2021 9:24 PM, DJ wrote: >> Beja, pas mane Outbackas, jei tai ką nors keičia. >> >> DJ >> >> On 3/3/2021 9:22 PM, DJ wrote: >>> >>> Warining: Daug teskto :) >>> Pats dabar naudoju 2011 metų dieselį 110 KW. Pirkau iš Autoerdvės su >>> ~180kkm, dabar 252kkm. Autoerdvės bosas sake, kad lygtais nuo 2010 >>> pabaigos išspręstos alkūninio lužimo bedos, bet nuo kada tiksliai >>> nebepamenu. Reik žiūreti WIN kodo 10-ą simbolį, jei "A" - variklis >>> prieš modifikaciją ir gresmė, kad lūž alkūninis didelė, jei "B" - jau >>> po modifikacijos ir alkūnio lužimo gresmė kaip ir išspręsta. >>> Alkūninis luždavo, nes DPF regeneracijos metu į tepalą privarydavo >>> dyzelio, tada prastėjo tepimas ir ragai alkūniniam. Tiek vat tiek >>> išskaičiau internetuose, kai rinkausi prieš 5-6 metus. >>> Dėl DPF užsikišimo. Aš važinėju Vilniuje, trumpi atstumai - >>> regeneracija ne visada pavyksta. Subaritoj rekomendavo pagal >>> galimybes kas savaitgali prasukti min60 km, kad įvyktų regeneracija. >>> Na pas mane tokio režimo nepavykdavo išlaiktyti, tai kelis kartus >>> teko Subaritoj leisti priverstinį išdeginimą, nes nepavyko >>> regenarcija, rodė užsikimšusi filtrą. Kai jau filtras arti >>> užsikimšimo, prasideda aktyvi regneracijas, skydelyje užsidega >>> simbolis, tada reik 4 pavara, apie 1800-2000 RPM pravažiuoti trasoje >>> 15 min (pagal manuala), nu kelis kartus teko vaziuoti į aplinkeli, >>> tai nuo pilaites iki pašilaičiu viaduku atkarpos užtekdavo prasilėkti >>> tuo režimu ir įvykdavo regeneracija. Jei regeneracija nepavyksta >>> (pastringi kamštyje ir negali išlekti įtrasą, kas man kelis kartus ir >>> nutiko) - užsidega girlianda: check engine, atjungia autopilota, >>> elektroninį raknkini, įkalnės stabdį, dar kokį tai velnią. Tipo >>> vaziuok į servisa, kad padarytu priverstine regeneracija ir tuo pačiu >>> išjungtu tuos visus errorus. >>> Pasikaspčius subaristu lietuviškam forumiuke - sprendimas Wynn's DPF >>> aktivatorius - >>> https://www.autoaibe.lt/chemija/priedai-kurui/wynns-28392-kietuju-daleliu-filtro-dpf-valiklis-500ml-541169323925.html >>> - pigiau neradau. >>> NZN kaip jis veikia, bet pilu į artipilnį baką kas ~3000km ir >>> girliandų skydelyje del DPF regeneracijos nebematau. >>> Ekonomijos realiai jokios lyginat su benzu, bet bent jau galvos >>> neskauda dėl regeneracijų :) >>> >>> Dabar analogiškoj situacijoj ieškočiau benzo ir automato. Šiaip antrą >>> mašina iš mano turėto autoparko kuri džiugina, po BMW 5er keulės. >>> aišku komforto lygis ne kaip pas vokietį, bet šiaip man patinka. >>> O remontais sakyčiau irgi neužpisa. iš tokių didesniu - prie 250k >>> pasikečiau sankambą ir smagrati, o toliau tai tepalai, kaladėlės, >>> stabdžių diskai, gale gumos kažkokios nes TA prispiso ir dar lempų >>> reflektorius restauravau. >>> >>> >>> DJ >>> >>> >>> >>> >>> On 3/3/2021 7:36 PM, Dainiushas wrote: >>>> foriko ~9 buvo, irgi nemažai. variklis su dėže ten tikrai zjbys, tik >>>> variklio periferija ankstokai pavargsta >>>> >>>> On 3/3/2021 7:15 PM, Spakainas wrote: >>>>> Šiaip visai smagiai tie dyzeliniai outbakai važiuoja. Yr darbe >>>>> vienas "po akim", automatas. Tai ir lago kažkaip nesijaučia ir >>>>> važiuoja pusė velnio - tikrai galima kentėt, tikėjausi prasčiau. Nu >>>>> taip sąlyginai. Tik vienas momentas, kad kuro ima lygiai tiek pat >>>>> kaip trilitris bmw su 200 kw, tobiš ~10 l vidurkis. Kažkaip naxuij. >>>>> >>>>> 2021-03-03 18:42, Fuga rašė: >>>>>> Buvo pafiksinta lyg tai nuo 2010 m. 04 ar nuo 05 mėnesio gamybos, >>>>>> pasak JMA centro darbuotojų. >>>>>> Aš atvažinėjau su nauju 5 metus su 2010 m. 05 mėnesio gamybos >>>>>> Outback, niekas nelūžo, viskas buvo gerai. >>>>>> O dėl DPF filtro, tai jei daugiau važinėji mieste, žemomis >>>>>> apsukomis, tai gana dažna būdavo regeneracija, kurią reikia >>>>>> tinkamai pilnai atlikti (pavažinėti negesinat variklio >>>>>> aukštesniais sūkiais (tame tarpe ir stovint pvz prie šviesoforo), >>>>>> kol užgesta lemputė). >>>>>> Bet jei važiuoti dinamiškai, tai problemų nebūdavo. >>>>>> >>>>>> "Tomas" parašė naujienų news:s1lu3m$nph$1@news.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> apie 2012 lyg >>>>>> >>>>>> "Tomas" parašė naujienų news:s1kmtm$non$1@news.i-klubas.lt... >>>>>> >>>>>> Gerbiamieji, >>>>>> >>>>>> priminkite, nuo kurių metų buvo pafixintas 2l 108(?)kw Subaru >>>>>> dyzelis, >>>>>> kad alkūninis nelūžtų (ar kas tę pas juos lūždavo)? Ar iš vis nebuvo >>>>>> pafixinta ir tuos dyzelius reikia skipinti? >>>>>> >>>>>> Ačiū. >>>> >>> >> >