RaR rašė: > Kaip prie ko? Elementaru - sukant matai tuščią perėją, o iki jos > davažiavęs gali kalti į dviratininką. Dviratininko greitis daug > didesnis nei pėsčiojo. Kad tai pavojinga, ne kartą mačiau ir iš > šalies, ir būdamas vienu iš eismo dalyvių. Tavęs klausia prie ko čia tas „staiga“ ir kaip tai susiję su važiavimu ar dviračio stūmimu. Staiga ir pėstysis per perėją negali šokti, ir dviratininkas važiuoti, nes yra ir kitas reikalavimas: 51. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Jei laikomasi šio punkto, tai koks tau skirtumas ar dviratį vesis ar jį stums? Kad KET pažeidžiama – sutinku, bet gal gali paaiškinti kaip prisiparkavus gatvėje vairuotojui reikia nueiti iki šaligatvio ir nepažeisti KET? Eiti iki artimiausios sankryžos? Juk ten sakoma štai kas: 49. Į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti tik pėsčiųjų (taip pat požeminėmis ir esančiomis virš kelio) perėjomis, o kur jų nėra – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstieji neturi peržengti perėjos ribų. Kai matomumo zonoje perėjos ar sankryžos nėra, leidžiama eiti per kelią stačiu kampu į abi puses gerai apžvelgiamose vietose, tačiau tik įsitikinus, kad eiti saugu ir nebus trukdoma transporto priemonėms. > "Faktas"<Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message > news:i20tkb$t7r$1@trimpas.omnitel.net... >> prie ko cia tas "staiga" ? >> >> -- >> >> "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message >> news:i20t5a$sgs$1@trimpas.omnitel.net... >>> Per perėją visada turi nulipti ir vestis dvirtį. Ir visų pirmą >>> dėl savo saugumo. Jei tiesiai važiuojantys daugumoje tave >>> pastebės, tai isukę iš kitos gatvės vairuotojai gali ir >>> nepastebėti staiga atsiradusio dviračio. Čia tas pats kaip bėgti >>> per perėją, tik dar blogiau, jei važiuoji greitai.