"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:i21rl4$blp$1@trimpas.omnitel.net... > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i21r1e$ato$1@trimpas.omnitel.net... >>> 1. sugebi lėtai važiuot? ok. prie ko tada tas "staiga"? >> >> Jau atsakiau: "bet kaip taisyklė, jei per perėjas leisi važiuoti nenulipus nuo dviračio, tai 90 proc. dviratininkų per ją važiuos nestabdydami" >> > > o prie ko čia tas "leisi"? > iš pardžių rašai "Per perėją visada turi nulipti ir vestis dvirtį. Ir visų pirmą dėl savo saugumo. Jei tiesiai važiuojantys daugumoje tave pastebės, tai isukę iš kitos gatvės vairuotojai gali ir nepastebėti staiga atsiradusio dviračio" > > klausiu: "prie ko čia tas staiga?" > > tai imi išvedžioti apie leidimą.... > > aš tavęs juk neklausiu kaip turi būtų, kas turi būti leidžiamą, neprisiim įstatymų leidėjų rolės (taip pat ir fantazuotojo kas būtų jei būtų). Aš tai nesuprantu kas tau neaišku? Dėl manęs asmeniškai - aš nulipu nuo dviračio, taip reikalauja ir taisyklės. Niekaip nesuprantu - tau neaišku ką lietuviškas žodis "staiga" reiškia? Pert tą laiką kol pėstysis nulips nuo šaligatvio ant važiuojamosios dalies, dviratininkas gali įvažiuoti į vidurį gatvės, nors pėsčiajam pradedant eiti jo prie perėjos nė nesimatė. Tokia situacija reiškia, kad dviratininkas į perėją įvažiavo "staiga". >>> 2. sakai "jei leisi vaziuot, tai 90proc vaziuos greitai", bet cia pat pats sakai, kad nemazai ir dabar taip daro. tai pats sau priestarauji. >> >> Jau atsakiau: "O policijai, jei ji norėtų tai sutvarkyti, nubausti tokius dviratininkus būtų sunku - reikėtų taisyklėse kažkokio greičio ribojimo perėjose, be to jį išmatuoti būtų labai problematiška." > > tu neatsakei. > tu pateikei teigini, kad jei leisi, tai ims vaziuoti greitai. > o paskui pasakei: dabar neleidzia ir dabar vaziuoja greitai. > tai tu pats paneigi savo teigini, kad vaziuos greitai, jei leis. > > o policiajai kaip bausti, man neidomu, as taves paklausiau tik - prie ko cia tas staiga, kai zmogus kalbejo: " reikia persivesti jį ar galiu pervažiuoti, > įsitikinęs, kad niekam nepamaišysiu?" Man sunku diskutuoti su žmogumi, neturinčiu logikos ar sąmoningai jos atsisakančiu. Kas čia vėl neaišku? Automagistralėje dabar ribojamas greitis iki 130 km/h, bet jį vis tiek kai kas viršija. Bet jei ribojimo nebūtų, neabejoju, kad tuomet daug daugiau vairuotojų jį viršytų, o kai kurie jį dabar viršijantys, viršytų daug smarkiau. Panašiai ir dviratininkų atveju. Įstatymas naudingas tiek, kiek bijoma atsakomybės už jo pažeidimą. Jei visi viską darytų taip kaip reikia be jokios prievartos, įstatymai būtų nereikalingi.