Tema: Re: Dviratininko klausimas (~20kb!)
Autorius: RaR
Data: 2010-07-20 09:33:10
Tai ir rašiau - bėgantis per perėją pėstysis irgi pavojinga, greitai važiuojantis per ją dviratininkas - dar pavojingiau.

Dėl statistikos - jau rašiau, kreipkis į tai analizuojančias tarnybas. Ne kiekvienas ribojimas ar draudimas duoda tokį efektą, kokio tikimasi, bet tai analizuojama ir, jeigu tikslinga, keičiama. Jei ne visi laikosi taisyklių arba ne kiekviena taisyklė duoda laukiamą efektą, visiškai nereiškia kad jų visai nereikia. O jokios taisyklės nėra amžinos. Keičiasi gyenimas, keičiasi ir taisyklės. Nematau čia apie ką diskutuoti.

Dėl pradinio klausimo - tai vadovaujiesi eismo taisyklėmis ir viskas. Nematau dėl to jokių problemų. Jei manai, kad elgiesi protingai ir apdairiai, gali savo atsakomybe kartais joms ir nusižengti. Aš irgi, jei visiškai nėra aplinkui mašinų, ir perėją dviračiu pervažiuoju, ir pereinu ją degant raudonam šviesoforui. Bet visiškai suprantu, kad nusižengiu taisyklėms ir formaliai galiu būti nubaustas. Taisyklės pagrinde reikalingos kvailiems, neatidiems ir įžūliems. Protingas, atsargus ir gerbiantis kitus ir taip nesukels avarinės situacijos ir netrukdys kitiems. 





"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:i23e65$osh$1@trimpas.omnitel.net...
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i21uiv$erj$1@trimpas.omnitel.net...
>> Aš tai nesuprantu kas tau neaišku? Dėl manęs asmeniškai - aš nulipu nuo dviračio, taip reikalauja ir taisyklės. Niekaip nesuprantu - tau neaišku ką lietuviškas žodis "staiga" reiškia? 
> 
> ką reiškia, tai aš žinau, aš nesuprantu prie ko čia tas žodis įrašytas.
> kur tu ryšį matai klausime aprašytoje situacijoje ir šio žodžio prasmėje.
> 
>>Pert tą laiką kol pėstysis nulips nuo šaligatvio ant važiuojamosios dalies, dviratininkas gali įvažiuoti į vidurį gatvės, nors pėsčiajam pradedant eiti jo prie perėjos nė nesimatė. Tokia situacija reiškia, kad dviratininkas į perėją įvažiavo "staiga".
>>
> 
> nu ir kas kad kažkas kažką gali?
> dviratininkas kol lėtai važiuos pėstysis irgi galį įbėgti į vidurį gatvės. 
> 
>> Man sunku diskutuoti su žmogumi, neturinčiu logikos ar sąmoningai jos atsisakančiu. Kas čia vėl neaišku? Automagistralėje dabar ribojamas greitis iki 130 km/h, bet jį vis tiek kai kas viršija. Bet jei ribojimo nebūtų, neabejoju, kad tuomet daug daugiau vairuotojų jį viršytų, o kai kurie jį dabar viršijantys, viršytų daug smarkiau. 
> 
> ką tu čia demagogijas išvedinėji.
> prieš padidinant greitį automagistralėj irgi buvo tokių būrėjų, kurie fantazavo, kad išaugs avaringumas.
> išaugo?
> kur ta tavo logika? kalbėk skaičiais, o ne "jei būtų, tai būtų" - kiek proc buvo viršijamas greitis iki padidinimo ir kiek po padidinimo? kiek proc avarijų nuo bendro srauto kiekio?
> na, kur ta logika apart "jei būtų tai būtų"?
> 
> Panašiai ir dviratininkų atveju. Įstatymas naudingas tiek, kiek bijoma atsakomybės už jo pažeidimą. Jei visi viską darytų taip kaip reikia be jokios prievartos, įstatymai būtų nereikalingi.
>> 
>>