"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:i23hun$uj7$1@trimpas.omnitel.net... > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:i23hcq$tpl$1@trimpas.omnitel.net... >> Ryšys tame kad pastebiu tendenciją - dviratininkų naglėjimo ir naudojimusi kitų eismo dalyvių tolerancija/geranoriškumu. > > tai čia todėl, kad vis daugiau automobilininkų persėda ant dviračių. Manau, kad atvirkščiai - kaip tik automobilistai, persėdę ant dviračių, yra ir geresni eismo taisyklių žinovai, ir jau turėję patirties su dviratininkais perėjose. Nuo automobilistų-dviratininkų eismas kaip tik saugesniu darosi. >> Kitas klausimas, o kokis procentas dviratininkų, važiuojančių per perėją, galvoja kad jie teisūs, ir automobiliai privalo juos praleist? Iš savo patirties darau išvadą, kad nemaža dalis taip įsitikinę. > > na čia neišsisemiama tema fleimui, galim vienas kito klausintėt tokių klausimų. pvz: o kiek automobilininkų galvoja, kad jei teisųs, kai įvažiuodami ar išvažiuodami iš kelio nepraleidžia dviratininko važiuojančio dviračių taku šalia kelio. Į klausimą neatsakei, bet tiektos. O dėl dviračių tako šalia kelio - reikia žiūrėt papuola jis į sankryžos zona, ar yra jau už jos ribų. > arba: o kiek pėsčiųjų galvoja, kad jie teisūs lysdami po ratais perėjose? Kad per pastaruosius kelis metus tokių "manančių" gerokai apmažėjo > arba: o kiek vairuotojų galvoja, kad jie teisūs signalindami pėstiesiams pėsčiųjų zonoje, gatvių susikirtime, kur nepažymėta perėja ir t.t. ? Čia gal gyvenamąją zoną turėjai omeny? Ten pėsčiųjų pirmenybė. O va gatvių susikirtime jei pėstysis varnas skaičiuoja, ar važiuojamaja dalim vilkdamasis dar ir sms rašo, aplink nieko nematydamas, tai ir prabudint/paragint jį netgi verta :-)