tai lėtėja visada daug lėčiau nei norisi, nepriklausomai nuo to kokia masė :). Koks realus sunkvežimio su _tvarkingais_ stabdžiais stabdymo kelias nuo 80km/h? Nes pažiūrėjus http://www.youtube.com/watch?v=jSQSueFrxzI, jausmas, kad didesnė problema ne pats stabdymas, o visokiek vat priekaboj gulintys plieno lakštai etc.... On 2012.06.22 10:21, Glebas wrote: > Čia teoriškai apšviesti neina, čia reikia praktiškai atsisėsti ir > pajusti kaip didėja rudas brūkšnys supratus, kad lėtėja daug lėčiau negu > norisi... > Tiesiog daug niuansų pradedant visiškai kitokiu matomumu, mase, krovinio > įpatumais ir baigiant elementariu priverstinai išsivystančiu naglumu, > nes kitaip niekas nenori praleisti/įleisti. > Apie naglumą - kažkada specialiai bandėme eksperimentuoti kada į kamštį > įsileis autobusą iš sustojimo, jeigu jis tiesiog įjungęs posūkį > kultūringai stovės ir lauks...žodžiu išvada gavosi tokia ,kad jeigu > naglai nekiši nosies, tai stovėsi sustojime ir niekur nepajudėsi. > Apie užkišimus - elementarus ir paprastas dalykas yra tas, kad pamato > autobusą arba sunkvežimį ir "o, anas lėtai važiuoja, įlysiu prieš jį". > Ir tokių ne vienas, ne du ir ne 5. Lenda masiškai. Todėl bandoma > laikytis minimalaus saugaus atstumo iki priešais važiuojančios mašinos > ir tiesiog neduoti galimybės įlysti į tarpą. Bėda tai, kad tikrai yra > aklosios zonos, kur įlindus lengvosios nosiai nesimato ne tik kad iš > sunkvežimio, bet net ir iš autobuso, kurio langai nepalyginamai didesni > ir matomumas geresnis. O jei ir pamato - tiesiog ne visada spėjama > spustelėti per stabdžius ir gaunasi visokios nesąmonės su apibrozdinimais. > Tas pats ir su persirikiavimais bei lengvųjų mašinų spaudimais, kad > praleistų. Rikiuojantis autobusu ar sukvežimiu į kitą juostą ęsant > intensyviam eismui, esi tiesiog priverstas kažką spausti, jeigu nėra > norinčių praleisti. Mašinos ilgis - tarkime apie 18 metrų. Tokio tarpo, > esant intensyviam eismui, tiesiog neįmanoma rasti. Praleisti niekas > nenori. Taip, iš esmės sudaromos tam tikros avarinės situacijos. Sakysi > galima važiuoti toliau ir persirikiuoti kai bus proga? Labai paprastas > ir konkretus pavyzdys - Vilnius, Kalvarijų gatvė, stotelė "Žaliasis > tiltas". Važiuojant link stoties iš sustojimo išvažiavus iš karto > sankryžą, už jos tiltas. Tiltas gana trumpas, o jo pabaigoje autobusas > turi būti kraštinėje kairėje juostoje. Kaip įlysti, jeigu nėra norinčių > praleisti? Lieka tik vienas būdas... > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:js157o$mug$2@trimpas.omnitel.net... >> nu tai apšviesk ble nežinantį. O dabar kai paklausi ko, tai tiek piktų >> šoka, jausmas paklaustum gatvėj, tai suspardytų. > >