Tema: Re: Dar vienas akloj zonoj
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-06-22 10:48:27
tai lėtėja visada daug lėčiau nei norisi, nepriklausomai nuo to kokia 
masė :).

Koks realus sunkvežimio su _tvarkingais_ stabdžiais stabdymo kelias nuo 
80km/h? Nes pažiūrėjus http://www.youtube.com/watch?v=jSQSueFrxzI, 
jausmas, kad didesnė problema ne pats stabdymas, o visokiek vat 
priekaboj gulintys plieno lakštai etc....


On 2012.06.22 10:21, Glebas wrote:
> Čia teoriškai apšviesti neina, čia reikia praktiškai atsisėsti ir
> pajusti kaip didėja rudas brūkšnys supratus, kad lėtėja daug lėčiau negu
> norisi...
> Tiesiog daug niuansų pradedant visiškai kitokiu matomumu, mase, krovinio
> įpatumais ir baigiant elementariu priverstinai išsivystančiu naglumu,
> nes kitaip niekas nenori praleisti/įleisti.
> Apie naglumą - kažkada specialiai bandėme eksperimentuoti kada į kamštį
> įsileis autobusą iš sustojimo, jeigu jis tiesiog įjungęs posūkį
> kultūringai stovės ir lauks...žodžiu išvada gavosi tokia ,kad jeigu
> naglai nekiši nosies, tai stovėsi sustojime ir niekur nepajudėsi.
> Apie užkišimus - elementarus ir paprastas dalykas yra tas, kad pamato
> autobusą arba sunkvežimį ir "o, anas lėtai važiuoja, įlysiu prieš jį".
> Ir tokių ne vienas, ne du ir ne 5. Lenda masiškai. Todėl bandoma
> laikytis minimalaus saugaus atstumo iki priešais važiuojančios mašinos
> ir tiesiog neduoti galimybės įlysti į tarpą. Bėda tai, kad tikrai yra
> aklosios zonos, kur įlindus lengvosios nosiai nesimato ne tik kad iš
> sunkvežimio, bet net ir iš autobuso, kurio langai nepalyginamai didesni
> ir matomumas geresnis. O jei ir pamato - tiesiog ne visada spėjama
> spustelėti per stabdžius ir gaunasi visokios nesąmonės su apibrozdinimais.
> Tas pats ir su persirikiavimais bei lengvųjų mašinų spaudimais, kad
> praleistų. Rikiuojantis autobusu ar sukvežimiu į kitą juostą ęsant
> intensyviam eismui, esi tiesiog priverstas kažką spausti, jeigu nėra
> norinčių praleisti. Mašinos ilgis - tarkime apie 18 metrų. Tokio tarpo,
> esant intensyviam eismui, tiesiog neįmanoma rasti. Praleisti niekas
> nenori. Taip, iš esmės sudaromos tam tikros avarinės situacijos. Sakysi
> galima važiuoti toliau ir persirikiuoti kai bus proga? Labai paprastas
> ir konkretus pavyzdys - Vilnius, Kalvarijų gatvė, stotelė "Žaliasis
> tiltas". Važiuojant link stoties iš sustojimo išvažiavus iš karto
> sankryžą, už jos tiltas. Tiltas gana trumpas, o jo pabaigoje autobusas
> turi būti kraštinėje kairėje juostoje. Kaip įlysti, jeigu nėra norinčių
> praleisti? Lieka tik vienas būdas...
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
> news:js157o$mug$2@trimpas.omnitel.net...
>> nu tai apšviesk ble nežinantį. O dabar kai paklausi ko, tai tiek piktų
>> šoka, jausmas paklaustum gatvėj, tai suspardytų.
>
>