Tema: Re: Dar vienas akloj zonoj
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-06-23 10:11:47
nu tai super, turim tuos pačius 50% nuo _tvarkingos_ lengvuškės. O 
kolegos rėkė, kad spaudi spaudi pedalą, o nihuja nestoja.

On 2012.06.23 09:48, Linas Petkevičius wrote:
> Volvo FH12, 2009 m. gamybos, šaldytuvas su žuvimi, krovinys - 25 paletes
> su saldyta zuvimi, greitis 90 km/h, sausas asfaltas, normalus
> lietuviskas kelias. Atstumas nuo kliuties pastebejimo (pavyzdziui
> islindus is uz posukio pamatyti, kad kelkrastyje stovi tavo juostoje
> automobilis) iki pilno sustojimo - apie 86 metrai. Isvadoje beje
> parasyta - "nemaziau". Bandyta 5 kartus su dviem ganetinai
> profesionaliais vairuotojais. Kitos puses advokatas, kur dalyvavo klause
> - "O gal galima staigiau, maciau, kad ne maksimaliai stabdete?".
> Vairuotoju atsakymas, del daugybes specifiniu terminu į isvadas nepateko.
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:js29if$1uv$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tai bet gal žinoma per kiek sustoja pilnai krauta fūra nuo 80km/h? Nu
> maždaug?
>
> Nes dėjau gi čia linką į jutubą, Actros'as stoja tikrai įspūdingai.
>
> On 2012.06.22 15:35, Linas Petkevičius wrote:
>> Is tikro, tai furos stabdymo kelias skaiciuojamas su dahuja tenzoriu ir
>> integralu. Europoje tuo uzsiima kelios kontoros, Lietuviai pagrindinai
>> dirba su cekais. Tavo variantas is tikro leidzia ismesti mase - ir visai
>> nesunkiai. Taciau jis duoda tiktais atsakyma, per kiek sustos sferine
>> fura vakume. Labai daznai to uztenka, kai kazkuri puse sako, kad va -
>> fura gali sustoti per tiek metru. Tada klientui atsakai, kad va - net
>> teorine formule neleidzia tokio stabdymo kelio, tad praktinis atsakymas
>> bus daug didesnis.
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:js1m8p$cvp$2@trimpas.omnitel.net...
>>
>