Tema: Re: Dar vienas akloj zonoj
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2012-06-22 16:12:05
nezinau. reik dainiusho klaust. jis sake, kad didesnis svoris padeda 
stabdymui

"Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message 
news:js1q9p$j3a$1@trimpas.omnitel.net...
> vietoj 25t butu 26? prie 250km/h
>
>
>
> "Yvl" <chiornyj @ bumer.lt> wrote in message 
> news:js1q12$ilh$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai o jei furai tuos spoirelius uzdetu - jauti kas butu?
>> arba traukiniui...
>>
>> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message 
>> news:js1ptd$ih4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> EEE.... kokia ten prispaudimo jega suteikia spoileriai formuleje? Jei 
>>> gerai pamenu tonomis skaiciuoja prie tam tikru greiciu.
>>>
>>> "Yvl" <chiornyj @ bumer.lt> wrote in message 
>>> news:js1nph$fi8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kitamet F1 karietos - minimum po 5 tonas svorio! nes dabar nixuje 
>>>> nestabdo zmoniskai
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:js1l8t$c3q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> greiti vertina ir trinties koeficienta. o tu gali parasyt kokiu nors 
>>>>> argumentu kodel turetu nesustot? Tik pries rasydamas prisimink, kad 
>>>>> kuo didesne mase tuo didesne trinties jega, nes ratai stipriau 
>>>>> spaudziami prie kelio dangos.
>>>>>
>>>>> On 2012.06.22 14:28, Yvl wrote:
>>>>>> :))) paaiskink, kokius parametrus vertina.
>>>>>> nes jei man su 40 tonu fura nuo 120 km/h nesustos per 80 metru, tai 
>>>>>> gal
>>>>>> kalkuliatorius nelabai veikiantis bus?
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:js1kn2$b5q$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> ivedi greiti, spaudi "Calculate", gauni rezultata. Net tai tau 
>>>>>>> sunku?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2012.06.22 14:23, Yvl wrote:
>>>>>>>> ok gudruti, papasakok kaip tas kalkuliatorius vabsce veikia :)
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:js1kao$aoh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Tik YVL'ai, panasu, kad pats ne tik pamokose nebuves, bet googlint
>>>>>>>>> nemoki. Liudna.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>