ai dėl autobuso, stovinčio su posūkiu tai aišku niekas neįleis, bet jei po truputį juda - kiek matau, visada be problemų įvažiuoja. On 2012.06.22 10:49, Dainiushas wrote: > tai lėtėja visada daug lėčiau nei norisi, nepriklausomai nuo to kokia > masė :). > > Koks realus sunkvežimio su _tvarkingais_ stabdžiais stabdymo kelias nuo > 80km/h? Nes pažiūrėjus http://www.youtube.com/watch?v=jSQSueFrxzI, > jausmas, kad didesnė problema ne pats stabdymas, o visokiek vat > priekaboj gulintys plieno lakštai etc.... > > > On 2012.06.22 10:21, Glebas wrote: >> Čia teoriškai apšviesti neina, čia reikia praktiškai atsisėsti ir >> pajusti kaip didėja rudas brūkšnys supratus, kad lėtėja daug lėčiau negu >> norisi... >> Tiesiog daug niuansų pradedant visiškai kitokiu matomumu, mase, krovinio >> įpatumais ir baigiant elementariu priverstinai išsivystančiu naglumu, >> nes kitaip niekas nenori praleisti/įleisti. >> Apie naglumą - kažkada specialiai bandėme eksperimentuoti kada į kamštį >> įsileis autobusą iš sustojimo, jeigu jis tiesiog įjungęs posūkį >> kultūringai stovės ir lauks...žodžiu išvada gavosi tokia ,kad jeigu >> naglai nekiši nosies, tai stovėsi sustojime ir niekur nepajudėsi. >> Apie užkišimus - elementarus ir paprastas dalykas yra tas, kad pamato >> autobusą arba sunkvežimį ir "o, anas lėtai važiuoja, įlysiu prieš jį". >> Ir tokių ne vienas, ne du ir ne 5. Lenda masiškai. Todėl bandoma >> laikytis minimalaus saugaus atstumo iki priešais važiuojančios mašinos >> ir tiesiog neduoti galimybės įlysti į tarpą. Bėda tai, kad tikrai yra >> aklosios zonos, kur įlindus lengvosios nosiai nesimato ne tik kad iš >> sunkvežimio, bet net ir iš autobuso, kurio langai nepalyginamai didesni >> ir matomumas geresnis. O jei ir pamato - tiesiog ne visada spėjama >> spustelėti per stabdžius ir gaunasi visokios nesąmonės su >> apibrozdinimais. >> Tas pats ir su persirikiavimais bei lengvųjų mašinų spaudimais, kad >> praleistų. Rikiuojantis autobusu ar sukvežimiu į kitą juostą ęsant >> intensyviam eismui, esi tiesiog priverstas kažką spausti, jeigu nėra >> norinčių praleisti. Mašinos ilgis - tarkime apie 18 metrų. Tokio tarpo, >> esant intensyviam eismui, tiesiog neįmanoma rasti. Praleisti niekas >> nenori. Taip, iš esmės sudaromos tam tikros avarinės situacijos. Sakysi >> galima važiuoti toliau ir persirikiuoti kai bus proga? Labai paprastas >> ir konkretus pavyzdys - Vilnius, Kalvarijų gatvė, stotelė "Žaliasis >> tiltas". Važiuojant link stoties iš sustojimo išvažiavus iš karto >> sankryžą, už jos tiltas. Tiltas gana trumpas, o jo pabaigoje autobusas >> turi būti kraštinėje kairėje juostoje. Kaip įlysti, jeigu nėra norinčių >> praleisti? Lieka tik vienas būdas... >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:js157o$mug$2@trimpas.omnitel.net... >>> nu tai apšviesk ble nežinantį. O dabar kai paklausi ko, tai tiek piktų >>> šoka, jausmas paklaustum gatvėj, tai suspardytų. >> >> > >