o tai tu skaitei kas antram linke pvz parašyta? Nu arba aš nichrena nesuprantu ką tu rūkai :) On 2012.06.22 20:35, Yvl wrote: > dainiushai. laikyk dabar savo kiaushukus tvirtai suspaudes!!! > > Vehicle Average Stopping Distance at 55 mph (includes reaction time) > Passenger car - 190 ft. > Tractor-trailer (loaded) with cool brakes - 256 ft. > Tractor-trailer (loaded) with hot brakes - 430 ft. > Tractor-trailer (empty) - 249 ft. > Tractor only (bobtail) - 243 ft. > > http://nz.answers.yahoo.com/question/index?qid=20080722031422AA8EewV > > http://www.warren-group.com/e-analyst-newsletter/archive/2002-06-26/index.cfm;jsessionid=f0301178e314f8592de5384135c8085e2d49?bhcp=1 > > > ar cia tau nelygis. reik kaip minimum Harvardo univerkes atliktos studijos? > > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:js29if$1uv$1@trimpas.omnitel.net... >> tai bet gal žinoma per kiek sustoja pilnai krauta fūra nuo 80km/h? Nu >> maždaug? >> >> Nes dėjau gi čia linką į jutubą, Actros'as stoja tikrai įspūdingai. >> >> On 2012.06.22 15:35, Linas Petkevičius wrote: >>> Is tikro, tai furos stabdymo kelias skaiciuojamas su dahuja tenzoriu ir >>> integralu. Europoje tuo uzsiima kelios kontoros, Lietuviai pagrindinai >>> dirba su cekais. Tavo variantas is tikro leidzia ismesti mase - ir visai >>> nesunkiai. Taciau jis duoda tiktais atsakyma, per kiek sustos sferine >>> fura vakume. Labai daznai to uztenka, kai kazkuri puse sako, kad va - >>> fura gali sustoti per tiek metru. Tada klientui atsakai, kad va - net >>> teorine formule neleidzia tokio stabdymo kelio, tad praktinis atsakymas >>> bus daug didesnis. >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:js1m8p$cvp$2@trimpas.omnitel.net... >>> >