Va cia tai pieva. Jei palikt kiekvienam interpretuoti, kad "aa, sitas ziedas man atrodo mazas, taigi sukti i kaire, t.y. vaziuoti aplik zieda galiu tik antra juosta", arba "aa, sitas isvaziavimas is ziedo man atrodo pakankamai tiesus, kad galeciau isvaziuoti antraja juosta, kaip 40 pav." tai nezinau. Berods tame pdf'e informacija pasenusi, ir gerokai. Jei apie ta pati kalbam http://cdn.uber.lt/ng/autos/1257498503_eismas_ziedu.pdf "dpi" <dpi@no.mail> wrote in news:jvqgq6$isl$1@trimpas.omnitel.net: > Yra geras PDFas online. Ir paskutinis pavyzdys su tokiu ziedu ir > keliu-liestine, tik ne visos situacijos apzvelgtos. Jei kaip PDF > blogai rodo, tai galima su Google sparciaja perziura: Google: > Va?iavimas per sankry?a ratu pdf > > > Manau, jeigu ivaziuoji sankryzoje i laisva juosta ir niekam > nesutrukdai, tai viskas tvarkoje. Toliau vaziuojant tas kuris nori > keisti juosta privalo duoti kelia. jeigu abu nori keisti juosta, turi > duoti kelia tas kuriam kliutis is desines. Gal panasu kaip su > greitejimo juosta, privalai nesutrukdyti pagrindiniu keliu > vaziuojancioms TP. Kai laisvai gali ivaziuoti i pirma juosta, tai > rikiuojiesi i ja. O jeigu po to antraeilininkas sugalvos rikiuotis i > pirma, tai jau jo problemos. Attachment decoded: text-plain-1 >