"Ziedine sankryza" yra ne nauja ar sena KET savoka, bet sankryzos tipas, pagal KET pries jas statomas zenkalas "Eismas ratu" (410), o apie sankryzu tipus pasiskaitinet gali kad ir cia: http://www.lra.lt/files/rekomendacijos/r_36-01_-_automobiliu_keliu_sankryzos.pdf Toliau del vaziavimo per tokio tipo sankryzas. Bendru atveju ziedine sankryza yra VIENA (eismo joje nagrinejimui patogumo delei ji gali buti "skaidoma" i atskiras sankryzeles, bet esmes tai nekeicia) ir tavo pacituotas 158 KET punktas yra joms 100% pritaikomas. Bent jau Vilniuje turbut prie visu ziediniu sankryzu ivaziavimu yra zenklai, nurodantys, kad i sankryza, t.y. pati zieda ivaziuojancios transporto priemones privalo duoti kelia jau judancioms juo (jei zenklu nera, pirmenybe turi ivaziuojancios i zieda transporto priemones pagal desines rankos taisykle). Lygiai tokia situacija yra ir Atlepausio pateiktu atveju - raudonasis vairuotojas i sankryza ivaziuoja butent is salutinio kelio (yra zenklas "Duoti kelia" (203)). Geltonojo vairuotojo atveju trajektorija nera teisinga, jei ji tikrai tokia, kaip nupiesta Atlepausio schemoje - asmeniskai as persirikiuoju gerokai anksciau, plius pats issukimas turetu buti i antra, o ne i pirma, kaip nupiesta, juosta, nes i pirmaja juosta turetu isvaziuoti ziedu pirmaja juosta judantis (siuo atveju nenupiestas :-)) vairuotojas. Taciau bet kokiu atveju nagrinejant konkrecia situacija, raudonasis vairuotojas lenda is salutinio kelio, todel avarijos atveju, nepriklausomai nuo to, ka isdarinetu geltonasis pagrindiniame kelyje, kaltas butu islindinejantis is salutinio kelio (beje, tavo paties pries keleta postu nupiesta schema yra visiskai teisinga JAU vaziuojanciu ziedu atveju, tik velgi, jei raudonasis ivaziuotu i zieda pirma juosta ir noretu sekanciam isvaziavime issukinet i pirma juosta, o geltonasis skersas is antros juostos soktu i pirma ir raudonaji ismustu i miska, raudonasis formaliai vis tiek liktu kaltas, nes jis i sankryza islindo is salutinio kelio). Jei raudonasis nupiestoj pozicijoj atsirastu vaziuodamas is anksciau ziedu pirmaja juosta, avarijos atveju butu kaltas geltonasis, nes persirikiuodamas (kirsdamas eismo juostas skiriancias horizontaliojo zenklinimo linijas) nepraleido vaziuojancio gretima juosta. Viskas is tiesu labai paprasta, nereikia tik persistengt befantazuojant ir viskas bus gerai :-) -- Caponi Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI "dpi" <dpi@no.mail> wrote in message news:jvra0u$kh9$1@trimpas.omnitel.net... > Cia nauja KET savoka? > http://www.eismas.eu/index.php/keliu-eismo-taisykles-ket/11-ket-ii-siose-taisyklese-vartojamos-savokos > > > Kaip vaziuoti per tokia "ziedine sankryza"? Ten lygiareiksme, ar su salutiniu keliu sankryza? Pvz > kaip laikytis punkto: > 158 - Nelygiareikšmių kelių sankryžoje šalutiniu keliu važiuojantis vairuotojas privalo duoti > kelią transporto priemonėms, artėjančioms prie sankryžos pagrindiniu keliu. > > > > > > "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:jvr948$jhe$1@trimpas.omnitel.net... >> Girtas, kad dvejinasi? >> Paveiksliuke as matau viena vienintele ziedine sankryza... >