Nelabai matau, kokio pirmumo jam reikia? punktyru sužymėtos judėjimo trajektorijos - žiedu atvažiavusiems (prieš susikirtimą) yra vienokios linijos, o įvažiuojantiems į žiedą - kitokios linijos. Situacija: žiedu važiuoja du automobiliai vienas šalia kito. Pirmoje juostoje važiuojantis pagal linijas turi praskristi iki pirmos juostos, antroje juostoje važiuojantis turi pasirinkimą - likti savo juostoje (kuri tampa trečiąja), arba prieš išvažiavimą iš žiedo persirikiuoti į antrą juostą. Jokios kolizijos. Situacija: žiedas tuščias, į jį įvažiuoja trys automobiliai. Ir važiuoja pagal jiems sužymėtas punktyrines linijas. Jei kažkuris nepatenkintas savo judėjimo juosta - persirikiuoja pagal standartus. Jokios koizijos. Situacija: žiedu antra juosta važiuoja transportas, o į žiedą iš antros juostos irgi įvažiuoja transportas (fotkėje - sunkvežimiokas). Įvažiavęs antra juosta juda pagal savo punkyrinėmis linijomis apibrėžtą trajektoriją, žiedu važiuojantis irgi pagal savo - bet jis nori ne trečioje juostoje likti, o būtent persirikiuoti į antrą, kas jam leidžiama. Bet jam manevrą atlikti kliudo iš šalutinio įvažiavęs "sunkvežimiokas". Todėl tokios situacijos būti neturėtų - iš šalutinio įvažiuoti neleidžiama, jei tai kliudys pagrindiniu važiuojančiam transportui. Na, įsivaizduokit paprastą sankryžą. Tau dega raudonas su žalia lentele sukti į dešinę. Tau taisyklės sako - sukti į dešinę gali, nekliudydamas kitiems eismo dalyviams. Nekliudymas pas tave prasideda ties STOP linija prieš sankryžą. Jei tu visgi ignoruoji, ir įlendi į sankryžą, taip trukdydamas kažkam iš kairės važiuojančiam tiesiai (pirma juosta) - tai juk supranti, kad ne pagal taisykles elgiesi? Ar čia irgi viskas ok - maždaug, pravažiavau stop liniją, įvažiavau į sankryžą, ir aš jau lygiavertis dalyvis, ir lai jau kitas džigitas (nors ir tvarkingai važiuojantis degant žaliam signalui) laikosi distancijos, kad man į šikną neįlįstų? Ir tipo jau jam neturėtų rūpėti, iš kur aš ten atsiradau? Tai gal ir miškovežis užmiestyje, nukritęs tau prieš pat nosį iš dangaus - lygiavertis dalyvis, ir tau, lekiančiam ant 100kmh, neturėtų rūpėti, iš kur jis ten atsirado? Įsuko prieš pat nosį, įjungė avarinį, ir stovi. Lygiavertis dalyvis. Ten kažkas dar klausinėjo, o kaip būtų, jei vat važiuoji sau ramiai antra juosta žiedu, o tave pirmąja juosta greičiau apvažiuoja koks džigitas, ir jis tarkim jau lenda į tavo trajektoriją? Na tai ir atsakysiu - nesvarbu, ar tas džigitas viršija greitį, ar ne, jei jūs ABU važiavote žiedu - tai abu ir pasidalinkite, kuris kurį turi užleisti persirikiuojant (pagal taisykles). Ir manau tokiu atveju jau nebebūtų visokių pypsinimų. Bet juk dabar visur kalbama apie tai, kad transportui, važiuojančiam žiedu, trukdo iš ŠALUTINIO kelio įvažiavęs! Nevertinkit situacijų pagal sausą formalumą - o, pyst spėjau įlįsti - reiškia aš jau lygiavertis dalyvis. Jei jau taip nori įlįsti - lįsk tik taip, kad NIEKAIP nekliudytum pagrindiniu važiuojantiems. Nes kitaip tu nesi lygiavertis dalyvis iki konkrečios sankirtos atvažiavusiems, nes tu ten atsirada iš šalutinio kelio, ir dar taip atsiradai, kad kliudai pagrindiniu važiuojantiems. Jonas. "Signalizacija" wrote in message news:jvu22q$7ps$1@trimpas.omnitel.net... A ten kur tas sunkvezimiokas is trecios rikiuojantis i antra vis dar turi pirmuma? "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:jvtvq3$5me$1@trimpas.omnitel.net... > Būtent, prieš žiedą esančius trikampukus privažiuoji, ir TEN stovi lauki, > kol galėsi įvažiuoti nekliudydamas bet kokiems sankryža važiuojančių > vairuotojų veiksmams. > Jei labai skaudu - tada galim įterpti žodį "leistiniems veiksmams", nors > tai > nėra būtina. Šalutinis yra šalutinis. > Taip, į žiedą įvažinėdamas judu toliau tik tada, kai akivaizdžiai niekam > žiede nekliudysiu. O tavo supratimas - aj, yra trys juostos, trečia juosta > važiuoja grybas, bet aš nelauksiu ir įlįsiu pirmoje juostoje. O tada jau > mes > bandysim išsiaiškinti, kuris naglesnis. > > <žr.schemą> > Žiede prieš susikirtimą yra 2 juostos, susikirtime yra 3 juostos > schem.1 - pirma žiedo juosta važiuojantis transportas, pagal kelių > ženklinimą matau, kad jam siūloma lįsti į PIRMĄ juostą, tobiš - išsukti > vėliau iš žiedo; judėjimo plotas - PINK > schem.2 - antra žiedo juosta važiuojantis transportas, pagal kelių > ženklinimą jam leidžiama toliau važiuoti antra (sankirtoje ji tampa > trečia) > juosta, arba persirikiuoti į buvusią pirmą (sankirtoje - antrą) juostą; > judėjimo plotas - RED; > schem.3 - iš šalutinio kelio atvažiuojantis transportas, kuris sustoja > prie > kelių ženklinimo "trikampukai"!!!! GREEN. Ir stebi, ką išdarinėja > pagrindiniu važiuojantis transportas. Kai jie nuspręs, kad jie gali > įvažiuoti į RED arba PINK zoną, niekam nekliudydami - tada lai važiuoja. > Klausimai? > > J. > > > > "dpi" wrote in message news:jvtqpe$1as$1@trimpas.omnitel.net... > >> O tu čia aiškini, kad "kliudymas važiuojantiems pagrindiniu" atseit >> susideda >> tik iš tiesioginio fizinio užkišimo skersai > > Taip neaiskinau, kazko nedaskaitei. Kalbu tik apie tai, kad neprivercia > keisti judejimo krypties ir greicio. > Tai tavo pvz su sunkvezimiu visai ne i tema. Kalbame apie laisvas juostas > sankryzoje. Jeigu as vaziuosiu antra juosta, o sunkvezimis isuks i pirma, > tikrai nesimesiu i pirma ir nekalsiu jam i gala. > > >> (kuris nori manevruoti taip, kaip sugalvos, net ir pažeisdamas KET - nes >> ne >> tavo knisalas, ką jis daro važiuodamas pagrindiniu keliu) - tada gal ir >> px. > > Va toks mastymas ir yra - karas keliuose. "Ne tavo knisalas, kaip noriu > taip > vaziuoju, kada noriu tada rikiuojuosi." > > Tai pats privaziaves prie ziedo pvz pirma juosta, i zieda ivazineji tik > kai > nebera artejanciu auto nei vienoje ziedo juostoje? :D Tai ten apie tave > raso > temoje "Apie žiedus Vilniuje ir pirmą juostą", kad stovi tokie ir uzkisa > eisma. >