Tema: Re: iedas tai iedas.
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-08-08 16:49:27
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257">
<META content="MSHTML 6.00.2900.6197" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY dir=ltr bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>prasom:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>106. Prie praddamas vaiuoti, prie 
persirikiuodamas ir kitaip keisdamas vaiavimo krypt, vairuotojas privalo 
sitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti keli (nekliudyti) kitiems eismo 
dalyviams.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>109. Persirikiuodamas vairuotojas privalo duoti 
keli transporto priemonms, vaiuojanioms gretima eismo juosta ta paia 
kryptimi. Jeigu ta paia kryptimi vaiuojanios transporto priemons 
persirikiuoja kartu, vairuotojas privalo duoti keli deinje esaniai 
transporto priemonei.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>125. Vairuotojas privalo vaiuoti kuo ariau 
deiniojo vaiuojamosios dalies krato.</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV>"Jonas Sergejenka" &lt;<A 
  href="mailto:johnas@kazhkur.com">johnas@kazhkur.com</A>&gt; wrote in message 
  <A 
  href="news:jvtnt9$tch$1@trimpas.omnitel.net">news:jvtnt9$tch$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
  <DIV dir=ltr>
  <DIV style="FONT-SIZE: 10pt; COLOR: #000000; FONT-FAMILY: 'Arial'">
  <DIV>Btent, ai.</DIV>
  <DIV>iedu vaiuojantis atlieka manevr  rikiuojasi  antr juost i 
  treios, o lind i alutinio priveria j keisti judjimo krypt ir/ar 
  greit.</DIV>
  <DIV>&nbsp;</DIV>
  <DIV>J.</DIV>
  <DIV>&nbsp;</DIV>
  <DIV>&nbsp;</DIV>
  <DIV 
  style="PADDING-LEFT: 5px; BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000">
  <DIV 
  style="DISPLAY: inline; FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: small; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; FONT-FAMILY: 'Calibri'; TEXT-DECORATION: none">
  <DIV>"Signalizacija" &lt;signalizacija.master@gmail.com&gt; wrote in message 
  news:jvtm8r$r7h$1@trimpas.omnitel.net...</DIV></DIV></DIV>
  <DIV 
  style="PADDING-LEFT: 5px; BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000">
  <DIV 
  style="DISPLAY: inline; FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: small; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; FONT-FAMILY: 'Calibri'; TEXT-DECORATION: none">
  <DIV><FONT face=Arial size=2>Duoti keli (nekliudyti)  eismo dalyviui sustoti 
  ar nepradti vaiuoti, nedaryti jokio manevro, kuris priverst kitus eismo 
  dalyvius keisti judjimo <STRONG>krypt arba greit</STRONG>.<BR></FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>"Jonas Sergejenka" &lt;</FONT><A 
  href="mailto:johnas@kazhkur.com"><FONT face=Arial 
  size=2>johnas@kazhkur.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in 
  message </FONT><A href="news:jvtlh1$q5b$1@trimpas.omnitel.net"><FONT 
  face=Arial size=2>news:jvtlh1$q5b$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT 
  face=Arial size=2>...</FONT></DIV><FONT face=Arial size=2>&gt; Kad nenuklysti 
   pievas, tai pavyzdys analogikas tavajam:<BR>&gt; - umiestyje, normaliame 
  dviej juost kelyje, i alutinio kelio isuka <BR>&gt; mikoveis, ir 
  tvarkingai sirikiuoja  eismo juost. Tau, vaiuojaniam ant <BR>&gt; 
  90+10%kmh, prie pat nos. Prieprieiais atvaiuoja betonveis, dl to tu 
  <BR>&gt; neilaikai briedio testo, nespji sustabdyti, ir voiesi tiesiai  
  subin <BR>&gt; tam mikoveiui.<BR>&gt; - Papasakok dabar, kaip tas 
  mikoveio vairuotojas nepaeid joki <BR>&gt; taisykli? Na, jis gi spjo 
  vaiuoti  pagrindin keli ir sipaiyti  <BR>&gt; juost, ir NUO TO 
  MOMENTO jis jau skaitosi, kad vaiuoja normaliai sau <BR>&gt; keliu, ir jau 
  js tarpusavy turit isiaikinti, ar ia jis per ltai <BR>&gt; vaiuoja, ar 
  tu nesilaikei saugaus atstumo, ir nespjai jo aplenkti?<BR>&gt; <BR>&gt; O tu 
  ia aikini, kad "kliudymas vaiuojantiems pagrindiniu" atseit susideda 
  <BR>&gt; tik i tiesioginio fizinio ukiimo skersai (kai tau, ilindusiam i 
  <BR>&gt; alutinio, kerta  kair sparn). O vat jei jau jis spjo lsti  
  sankry, <BR>&gt; tai jau tipo staiga js tampate abu lygiaveriais 
  vairuotojais, judaniais <BR>&gt; iedu skirtingomis juostomis.<BR>&gt; 
  <BR>&gt; Kol neatsikratysit tokio mstymo, tol ir bus karas keliuose. Jei tas 
  <BR>&gt; "lindjas" sugeba susisukti taip, kad NIEKUO nekliudo iedu 
  vaiuojaniam <BR>&gt; (kuris nori manevruoti taip, kaip sugalvos, net ir 
  paeisdamas KET - nes ne <BR>&gt; tavo knisalas, k jis daro vaiuodamas 
  pagrindiniu keliu) - tada gal ir px. <BR>&gt; Bet jei jis linds kliudo ir 
  sivaizduoja, kad jau staiga tapo <BR>&gt; lygiaveriu - gaunasi 
  bullshit.<BR>&gt; <BR>&gt; J.<BR>&gt; <BR>&gt; <BR>&gt; "dpi"&nbsp; wrote in 
  message </FONT><A href="news:jvt9tj$b5d$1@trimpas.omnitel.net"><FONT 
  face=Arial size=2>news:jvt9tj$b5d$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT 
  face=Arial size=2>...<BR>&gt; <BR>&gt; Tai matai, pagal doka buna ir ziedines 
  ir keliu lygiu. KET punktai <BR>&gt; nenagrineja sudetingu sankryzu, o nurodo 
  kaip reikia iveikineti atskiras <BR>&gt; "keli kirtimosi vietas".<BR>&gt; 
  Todel, nagrinejant zieda reikia imti atskirus susikirtimus.<BR>&gt; Atlepausio 
  schemos problema, kad jis nenurodo kurioje vietoje jis <BR>&gt; 
  neissitenka.&nbsp; Ko ir klause Signalizacija - kurioje sankryzos 
  dalyje.&nbsp; Jeigu <BR>&gt; ant ivaziavimo i zieda, jis tikrai turi praleisti 
  geltonaji. Jeigu jau <BR>&gt; isirikiavo i atskiras juostas ir abu vaziuoja 
  ziede lygiagreciai - tada abu <BR>&gt; lygiateisiai, klausimas kuris 
  neteisingai keicia krypti veliau.<BR>&gt; Atlepausio schemoje nelogiska, kad 
  vairuotojas atvaziaves antra juosta <BR>&gt; metesi i trecia (kairiausia), o 
  po to bande isvaziuoti. Tada Atlepausis butu <BR>&gt; teisus, bet abejoju ar 
  taip ten vazineja - nera logikos. Manau parvaziuoja <BR>&gt; antra juosta ir 
  bando varyti tiesiai, gal per placiai vaziuoja ta antra <BR>&gt; juosta ir 
  Atlepausis grudasi i ja kartu.<BR>&gt; <BR>&gt; <BR>&gt; <BR>&gt; <BR>&gt; 
  "Caponi" &lt;</FONT><A href="mailto:caponi@centras.lt"><FONT face=Arial 
  size=2>caponi@centras.lt</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in 
  message <BR>&gt; </FONT><A href="news:jvrl7q$v36$1@trimpas.omnitel.net"><FONT 
  face=Arial size=2>news:jvrl7q$v36$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT 
  face=Arial size=2>...<BR>&gt;&gt; "Ziedine sankryza" yra ne nauja ar sena KET 
  savoka, bet sankryzos tipas, <BR>&gt;&gt; pagal KET pries jas<BR>&gt;&gt; 
  statomas zenkalas "Eismas ratu" (410), o apie sankryzu tipus pasiskaitinet 
  <BR>&gt;&gt; gali kad ir cia:<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; </FONT><A 
  href="http://www.lra.lt/files/rekomendacijos/r_36-01_-_automobiliu_keliu_sankryzos.pdf"><FONT 
  face=Arial 
  size=2>http://www.lra.lt/files/rekomendacijos/r_36-01_-_automobiliu_keliu_sankryzos.pdf</FONT></A><BR><FONT 
  face=Arial size=2>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Toliau del vaziavimo per 
  tokio tipo sankryzas. Bendru atveju ziedine <BR>&gt;&gt; sankryza yra VIENA 
  (eismo joje<BR>&gt;&gt; nagrinejimui patogumo delei ji gali buti "skaidoma" i 
  atskiras <BR>&gt;&gt; sankryzeles, bet esmes tai nekeicia)<BR>&gt;&gt; ir tavo 
  pacituotas 158 KET punktas yra joms 100% pritaikomas. Bent jau <BR>&gt;&gt; 
  Vilniuje turbut prie visu<BR>&gt;&gt; ziediniu sankryzu ivaziavimu yra 
  zenklai, nurodantys, kad i sankryza, t.y. <BR>&gt;&gt; pati zieda 
  ivaziuojancios<BR>&gt;&gt; transporto priemones privalo duoti kelia jau 
  judancioms juo (jei zenklu <BR>&gt;&gt; nera, pirmenybe turi<BR>&gt;&gt; 
  ivaziuojancios i zieda transporto priemones pagal desines rankos <BR>&gt;&gt; 
  taisykle). Lygiai tokia situacija<BR>&gt;&gt; yra ir Atlepausio pateiktu 
  atveju - raudonasis vairuotojas i sankryza <BR>&gt;&gt; ivaziuoja butent is 
  salutinio<BR>&gt;&gt; kelio (yra zenklas "Duoti kelia" (203)). Geltonojo 
  vairuotojo atveju <BR>&gt;&gt; trajektorija nera teisinga, jei<BR>&gt;&gt; ji 
  tikrai tokia, kaip nupiesta Atlepausio schemoje - asmeniskai as <BR>&gt;&gt; 
  persirikiuoju gerokai anksciau,<BR>&gt;&gt; plius pats issukimas turetu buti i 
  antra, o ne i pirma, kaip nupiesta, <BR>&gt;&gt; juosta, nes i pirmaja 
  juosta<BR>&gt;&gt; turetu isvaziuoti ziedu pirmaja juosta judantis (siuo 
  atveju nenupiestas <BR>&gt;&gt; :-)) vairuotojas. Taciau<BR>&gt;&gt; bet kokiu 
  atveju nagrinejant konkrecia situacija, raudonasis vairuotojas <BR>&gt;&gt; 
  lenda is salutinio kelio,<BR>&gt;&gt; todel avarijos atveju, nepriklausomai 
  nuo to, ka isdarinetu geltonasis <BR>&gt;&gt; pagrindiniame kelyje, 
  kaltas<BR>&gt;&gt; butu islindinejantis is salutinio kelio (beje, tavo paties 
  pries keleta <BR>&gt;&gt; postu nupiesta schema yra<BR>&gt;&gt; visiskai 
  teisinga JAU vaziuojanciu ziedu atveju, tik velgi, jei raudonasis <BR>&gt;&gt; 
  ivaziuotu i zieda pirma<BR>&gt;&gt; juosta ir noretu sekanciam isvaziavime 
  issukinet i pirma juosta, o <BR>&gt;&gt; geltonasis skersas is 
  antros<BR>&gt;&gt; juostos soktu i pirma ir raudonaji ismustu i miska, 
  raudonasis formaliai <BR>&gt;&gt; vis tiek liktu kaltas, nes<BR>&gt;&gt; jis i 
  sankryza islindo is salutinio kelio). Jei raudonasis nupiestoj <BR>&gt;&gt; 
  pozicijoj atsirastu vaziuodamas<BR>&gt;&gt; is anksciau ziedu pirmaja juosta, 
  avarijos atveju butu kaltas geltonasis, <BR>&gt;&gt; nes 
  persirikiuodamas<BR>&gt;&gt; (kirsdamas eismo juostas skiriancias 
  horizontaliojo zenklinimo linijas) <BR>&gt;&gt; nepraleido 
  vaziuojancio<BR>&gt;&gt; gretima juosta.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Viskas is 
  tiesu labai paprasta, nereikia tik persistengt befantazuojant ir <BR>&gt;&gt; 
  viskas bus gerai :-)<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; -- <BR>&gt;&gt; 
  Caponi<BR>&gt;&gt; Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance<BR>&gt;&gt; 
  Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; "dpi" 
  &lt;</FONT><A href="mailto:dpi@no.mail"><FONT face=Arial 
  size=2>dpi@no.mail</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in message 
  <BR>&gt;&gt; </FONT><A href="news:jvra0u$kh9$1@trimpas.omnitel.net"><FONT 
  face=Arial size=2>news:jvra0u$kh9$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT 
  face=Arial size=2>...<BR>&gt;&gt;&gt; Cia nauja KET savoka?<BR>&gt;&gt;&gt; 
  </FONT><A 
  href="http://www.eismas.eu/index.php/keliu-eismo-taisykles-ket/11-ket-ii-siose-taisyklese-vartojamos-savokos"><FONT 
  face=Arial 
  size=2>http://www.eismas.eu/index.php/keliu-eismo-taisykles-ket/11-ket-ii-siose-taisyklese-vartojamos-savokos</FONT></A><BR><FONT 
  face=Arial size=2>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt; Kaip vaziuoti 
  per tokia "ziedine sankryza"? Ten lygiareiksme, ar su <BR>&gt;&gt;&gt; 
  salutiniu keliu sankryza? Pvz<BR>&gt;&gt;&gt; kaip laikytis 
  punkto:<BR>&gt;&gt;&gt; 158 - Nelygiareikmi keli sankryoje alutiniu keliu 
  vaiuojantis <BR>&gt;&gt;&gt; vairuotojas privalo duoti<BR>&gt;&gt;&gt; keli 
  transporto priemonms, artjanioms prie sankryos pagrindiniu 
  <BR>&gt;&gt;&gt; 
  keliu.<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt; 
  "Caponi" &lt;</FONT><A href="mailto:caponi@centras.lt"><FONT face=Arial 
  size=2>caponi@centras.lt</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in 
  message <BR>&gt;&gt;&gt; </FONT><A 
  href="news:jvr948$jhe$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial 
  size=2>news:jvr948$jhe$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial 
  size=2>...<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Girtas, kad dvejinasi?<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
  Paveiksliuke as matau viena vienintele ziedine 
  sankryza...<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; <BR>&gt;</FONT> 
  </DIV></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>