Tema: Re: Paredaguota...
Autorius: Korke
Data: 2009-05-08 13:53:46
tai sita senai supratom, kad eilinis dviratinis debilas, bandantis primest
kruta kiekviename topike, nixuja neivaziuojantis ka zmones bando normaliai
pasakyti ir jauciantis is tokio rasinejimo kazkoki pasitenkinima.
Gaus dabar zmogus foto su momentiniu kadru, kad jis A juostoje ir paskui
irodinek visai kitiems atlepausiams, kad uz mobilaus fotiko per metra buvo
isukimas i kiema, i kuri tu ir taikei. Ka , gal man reiks google mapsu foto
kokia panoramine nest, kad zaliaskvernis loxelis sedintis prie staliuko ir
turintis panoseje tik vaizda kur per visa plota mano auto,A juosta ir viska,
suprastu kur kadaras padarytas.?