Tema: Re: Paredaguota...
Autorius: KEdas
Data: 2009-05-08 15:37:00
Faktas rašė:

> nu tai gal neįmanoma, dėl technikos specifikos.

Vadinasi pasirinkta netinkama technika. Negi ir tu plaktuku malkas kapoji?

> nu įsirengti... tada jau paprasčiau kamerą pakabint. bet kad niekaip neatsiranda kameros.

Nebesuprantu apie ką tu čia.

> pateisinu, nes nė dėl čeburėko nusipirkimo čia pastatė, o dėl taisyklių pažeidėjų užfiksavimo.

> aš už tai kad statytų. tuo labiau pasirinko vietą kuo mažiau kam nors trukdant.

Taip, bet toks būdas visuomenėje suteikia pelnytą pasipiktinimą. Ar ir
tau patinka, kad retas mentas posūkius rodo, per matiugalniką kreipiasi
„pryimamia diašinią“ kaip visiškas urlaganas, o *patruliai* tingi net iš
mašinos išlipti, todėl pravažiuoja pro ant žolės stovinčias mašinas?