Lenkiant dar prie tam tikru juostu skaiciaus ar zymejimo budavo galima interpretuoti - kas kaltas. Panasiai, kaip dabar su autobusais - ish vienos puses privalai praleisti, ish kitos puses ir jis turi stoveti. Atsiranda vietos spekuliacijoms. Arba pestieji per pereja - tas pats. Su siuo reikalu sutvarke. Nezinau kaip vyriausiam, bet permeciau ant smugio vienos apygardos bylas, kur nurodytas punkyas paminetas - odnoznachno kaltas kur lenke. "0.5 B" <gedi@hotmail.com> wrote in message news:guv5h1$r73$1@trimpas.omnitel.net... > tai patikslink, butent kas tada pasikeite?.. > > "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message > news:guv2rr$o0b$1@trimpas.omnitel.net... >> Nebuvo kalba apie linijas. Su istisine butu sunkiau. >> >> "0.5 B" <gedi@hotmail.com> wrote in message >> news:guv2e2$ngb$1@trimpas.omnitel.net... >>> dabar nebe? ta prasme, jei as lenksiu per istisine, o jis sugalvos i >>> kaire - as liksiu kaltas? bo dar labai neseniai buvo kitaip... >>> >>> "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message >>> news:guv0tt$lki$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> >>>> "0.5 B" <gedi@hotmail.com> wrote in message >>>> news:guue3t$ufk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tarkim, lenkiu sankryzoj ne pagrindiniam kely. as busiu kaltas del >>>>> taisykliu pazeidimo. Bet auto vairuotojas bus kaltas del to, kad >>>>> neleido >>>>> man pabaigt manevro. Nesutinki? :) [bent jau tokia buvo teismu >>>>> praktika] >>>>> >>>> >>>> Iki KET pakeitimo. Ir ne tokia, o panashi. >>>>