Tema: Re: Katik Vilniuje
Autorius: Fla
Data: 2009-05-20 13:54:44
Imho jei kyla abejoniu / nezhinoma vieta / nesugebi tinkamai ivertinti
aplinkybiu - renkiesi ta varianta, kur nepazheisi taisykliu (=nelenki:)

Ar ne pats minejai, kad pas mus durna situacija, kad pas daznai tenka
ziureti soniniu gatviu zenklu nugareles, norint nustatyti kuri gatve
pagrindine. Taciau tokiu atveju neleki, o priletini, ir buni pasiruoshes
sustoti. Kai isitikini kad tavo pagrindinis - vaziuoji :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)