Tema: Re: Katik Vilniuje
Autorius: Faktas
Data: 2009-05-20 14:09:01
"FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:gv0npa$gph$1@trimpas.omnitel.net...
> Faktai kodel tu gini tai kas yra illegal??? Tai gal vazhineti galima su

jokiu būdu.
kur tu matai tą gynybą?
aš tik sakau, jog ne vairuotojo teisė ir pareiga užsiiminėti "prevencijom", apsimetinėti,
kad nesupranta, tyčia sudarinėti avarines situacijas. kad ir skuduru pro langą
pamojavo, jei supratai, kad jis darys manevrą, turi imtis visų priemonių iš savo pusės,
kad situacija būtų saugi ir neperaugtų į avarinę.

> ilgosiomis mieste, juk visi puikiai supras kad ash noriu pasishviesti geriau
> kelia priekyje...

kur ryšys?
kame čia tau panašumas akinti kitus su tuo, jog siūlau neapsimetinėti jog nesupranti,
kad rodo posūkį, nors ir raudonai?