Tema: Re: krize aplanke ir turtingus :)
Autorius: Dex
Data: 2009-06-02 14:19:12
tai pavardink gal minusus? :) neskaitant irangos statymo sanaudu ir
intervencijos i varikli ir kreivu ranku galimybes

As esmeniskai nesidejau, kai galejau, nes nesinori vezioti bombos
bagazinej.

Visi kiti ale minusai, skaitau, bullshit. Kas, oktanas didesnis?
Kaitringumas? Trauka? Tai cia technine puse. O kas blogai, kad reiketu
tokius veikejus paparacint ir laikyt juos KITOKIAIS?

Dex