Tema: Re: krize aplanke ir turtingus :)
Autorius: finito
Data: 2009-06-02 16:24:25
gerai prisimenu vieno garsaus zydelio, buvusio zalgirio savininko, interviu.
Jis ruosesi private jet lektuva nusipirkti, ir kai jis paklause, kiek kasmet
kainuos eksploatacija, tai jam atsake, kad tu dar nepasiruoses lektuvo
tureti jei tokius klausimus uzduodi... vienzodziu esme, kad jei shustrai
nori gyventi, tai nerink byku nuo zemes...